מכבי תל אביב שיתפה את האוהדים בכל מה שנעשה במועדון

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

סדר היום של הקבוצות, קרן המועדון למען הקהילה והצוותים הרפואיים, שיתוף הפעולה עם מועדוני פאר כמו ארסנל ומה לגבי כרטיסים ומנויים? הצהובים במכתב לקהל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאור התפשטות נגיף הקורונה ואי הוודאות לגבי חזרת הליגה, מכבי תל אביב החליטה לעדכן את האוהדים בכל מה שנעשה במועדון ולשם כך היא פרסמה מכתב מיוחד בו סיפרה על סדר היום של הקבוצות, קרן המועדון למען הקהילה והצוותים הרפואיים, שיתוף הפעולה עם מועדוני פאר כמו ארסנל ומה לגבי כרטיסים ומנויים?

"ראשית, כולנו במועדון הכדורגל מכבי תל אביב מקווים שאתם ומשפחותיכם בריאים וחזקים. בימים אלה ניצבת בראש סדר העדיפויות החשיבות להישמע להוראות משרד הבריאות כדי לשמור על בריאותנו ובריאות הקרובים לנו. משחקי הכדורגל בארץ הופסקו לפני כשבועיים ובינתיים, בעוד כולנו מתגעגעים למשחק שאנחנו כל כך אוהבים, אנו מעוניינים לעדכן אתכם בכל מה שנעשה במועדון.

"המלחמה במניעת התפשטות וירוס הקורונה היא מלחמה גלובלית ששינתה את שגרת החיים ושגרת הספורט בכל העולם. המועדון ממשיך לעבוד במתכונת חדשה אשר תואמת את דרישות משרד הבריאות תוך מתן דגש על הקשר עם האוהדים ועזרה לקהילה. על מנת להבטיח התנהלות מקצועית ככל הניתן המועדון נמצא בקשר ישיר עם מועדונים רבים באירופה כמו גם עם ארגון מועדוני הכדורגל האירופיים 'ECA', מנהלת הליגות לכדורגל וההתאחדות לכדורגל. שיתוף המידע והתייעצות עם עמיתינו ממילאן, אינטר, באיירן מינכן, ארסנל ואייאקס באשר להתנהלות בימים ייחודים אלו ברמת הקבוצה והשחקנים ולא פחות חשוב – הקשר עם האוהדים, תורמים לכולנו.

סדר יום הקבוצות

"כל הקבוצות במועדון, מהבוגרת ועד קבוצות האקדמיה, חדלו מאימונים סדירים כבר למעלה משבוע ועל פי הנחיות משרד הבריאות. שחקני הקבוצה הבוגרת קיבלו תכניות אימונים ותזונה מפורטות מצוות מאמני הכושר שמתואמות לעבודה מהבית ומתחלקות לתכנית כללית ותכנית אישית, שנבנתה לכל שחקן ושחקן. גם קבוצות האקדמיה השונות פועלות על פי תוכנית אימונים שהוכנה עבורן. כפי שרובכם בוודאי ראיתם בעמודים הרשמיים של המועדון, ברשתות החברתיות, באתר ובאפליקציה, השחקנים ואנחנו משתדלים לשמור על קשר רציף איתכם. יחד נמשיך ליצר תכנים שיעבירו את הימים האלו עם חיוך ועניין.

קרן המועדון מכבי תל אביב למען הקהילה והצוותים הרפואיים

"בימים אלו, כשכולנו מיישמים את הנחיות משרד הבריאות, השגרה ששינתה פניה מותירה לנו כחברה לא מעט אתגרים נוספים. על כן, קרן המועדון מתגייסת למען צוותי הרפואה שעושים ימים כלילות כדי להציל חיים. בסופ"ש האחרון רכשה הקרן, יחד עם ארגון אחים לסמל, כ-5,000 מסכות עבור הצוותים הרפואיים בבתי החולים. לאור המחסור הגדול, הוחלט להוסיף לפרויקט – 'פסח מכל הלב', העוסק בגיוס כסף למשפחות נזקקות לקראת סדר פסח, גם את האפשרות לתרום כסף לרכישת ציוד רפואי נוסף שנדרש לטיפול בחולים. אנו מודים לכל מי שכבר תרם מכספו לפרויקט. כולנו מכירים בעובדה כי רק יחד נוכל להתגבר על התקופה הנוכחית ולצאת ממנה מחוזקים. עזרו לנו לעזור עוד ועוד. לתרומות לפרויקט לחצו כאן.

החנות הרשמית ושירות לקוחות

"החנויות הרשמיות של המועדון בקניון הזהב ראשל"צ ובקריית שלום נסגרו. עם זאת, חנות האונליין ממשיכה לעבוד כרגיל, כמו גם שירות הלקוחות. אנו עושים את מירב המאמצים לענות לפניותיכם בהקדם.

כרטיסים ומנויים

"המועדון ממתין לעדכונים של משרד הבריאות ומנהלת הליגות לכדורגל לגבי המשך קיום הליגה. אנו מקבלים פניות רבות בעניין מבעלי מנויים ומבטיחים כמובן לעדכן אתכם בעת הצורך. ברגע שיתקבלו החלטות בנוגע להמשך העונה נעדכן בכל הפלטפורמות הרשמיות של המועדון. לסיום, וחשוב יותר מהכל, אוהדים יקרים שמרו על עצמם ועל הקרובים אליכם והימשעו להנחיות משרד הבריאות. המועדון והשחקנים עושים את כל המאמצים על מנת לייצר עבורכם תכנים ופעילויות אשר יעבירו את זמנכם בכיף. אתם מוזמנים להצטרף לקמפיין הרשת שלנו #נשאריםבבית ומנצחים את הקורונה ולהמשיך לעקוב אחר התכנים שאנו מפרסמים בפלטפורמות השונות באתר הרשמי וברשתות החברתיות. אנו מקווים לפגוש אתכם כמה שיותר מהר – בריאים וחזקים. שלכם, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי