בוזגלו: "הסכמנו לקצץ, אין גוף שמגן עלינו". מישאלוף: "יש לנו עניינים רציניים לעסוק בהם"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

הקשר השיב אש: "היינו מוכנים לוותר על 50%, בלי השחקנים אין כדורגל, אנחנו דואגים גם למה שיהיה כשנחזור לשגרה". יו"ר ארגון השחקנים התייחס לדבריו. גורם בהפועל: "טעות ענקית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ההקלטה שמאור בוזגלו שלח לשחקני ליגת העל אחר הצהריים (רביעי) הפכה לשיחת היום. קשר הפועל תל אביב פנה לעמיתיו במטרה להקים ארגון שיגן על הכדורגלנים וישפר את תנאיהם הסוציאליים בזמן שהענף מתמודד עם משבר הקורונה. במועדון האדום הודיעו על הוצאת השחקנים לחל"ת זמן קצר לאחר מכן ותקפו אותם בטענה ל"חוסר הבנה בסיסי של הסיטואציה". בתגובה לכך, בוזגלו ביקש להבהיר את כוונותיו באמצעות פוסט באינסטגרם.

"כנראה שהשם בוזגלו הוא מתכון לכותרות וכבר התרגלתי. אז במקום לתת לי פרשנות אסביר בדיוק את הסיטואציה", כתב בוזגלו, "בימים קשוחים כאלה אין שום גוף אמיתי שמגן על שחקני ושחקניות הכדורגל בישראל. ארגון השחקנים? הייתי יו"ר ארגון השחקנים ועזבתי את התפקיד אחרי ימים ספורים, כי הבנתי שאין להם השפעה על כלום, הם לא עושים שום דבר עבור השחקנים בישראל".

הקשר התגונן מפני הטענות מצד קבוצתו וטען: "אני זה שהייתי בשיח עם ההנהלה יחד עם דגני ואלטמן כדי שהשחקנים יקצצו, אני זה שקיבלתי מבול של טלפונים משחקנים מבולבלים שארים את הכפפה ואין לי שום בעיה להיות מטרה. התקופה היא קשה עבור כולם והדאגה שלי לשחקנים בישראל היא לא לכאן ועכשיו, אלא מה יקרה כשהכל יחזור לשגרה. הקבוצות מגובות בסוללות עורכי דין ויכולות לעשות מה שהן רוצות, אנחנו השחקנים לא! והדאגה היא יותר לשחקני הדור הצעיר שנקלעו לסיטואציה לא פשוטה ובינינו? בלי שחקנים, אין ממש כדורגל".

"הכי קל להשמיץ אותי בתקשורת, אני יודע שזה מביא כניסות לאתרים! לא מעניין. יש לי הערכה גדולה לכל בעלי הקבוצות בישראל שמוציאים מכיסם הפרטי ובתקופה זו הכל קורס כמו מגדל קלפים! לא הסכמתי לקיצוץ? בוודאי שהסכמנו בהבנה לקצץ 50 אחוז ובכל זאת זה לא צלח! לשחקנים מגיעה ההדרכה המתאימה, את עורכי הדין הממולחים ואת האופציה לדעת מה יקרה הלאה. בסופו של יום, כל השחקנים בכל הקבוצות רוצים לשמור על הפרנסה שלהם. אני מציע לגלות סובלנות ואפילו לשמוע את ההקלטה שוב ושוב – המטרה היא אחת: גוף שיגן על שחקני הכדורגל כמו בכל ליגה מתוקנת באירופה".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‎כנראה שהשם בוזגלו הוא מתכון לכותרות וכבר התרגלתי. אז במקום לתת לי פרשנות אסביר בדיוק את הסיטואציה. בימים קשוחים כאלה אין שום גוף אמיתי שמגן על שחקני ושחקניות הכדורגל בישראל. ארגון השחקנים? הייתי יו"ר ארגון השחקנים ועזבתי את התפקיד אחרי ימים ספורים, כי הבנתי שאין להם השפעה על כלום, הם לא עושים שום דבר עבור השחקנים בישראל. אני זה שהייתי בשיח עם ההנהלה יחד עם דגני ואלטמן כדי שהשחקנים יקצצו, אני זה שקיבלתי מבול של טלפונים משחקנים מבולבלים שארים את הכפפה ואין לי שום בעיה להיות מטרה. התקופה היא קשה עבור כולם והדאגה שלי לשחקנים בישראל היא לא לכאן ועכשיו, אלא מה יקרה כשהכל יחזור לשגרה. הקבוצות מגובות בסוללות עורכי דין ויכולות לעשות מה שהן רוצות, אנחנו השחקנים, לא! והדאגה היא יותר לשחקני הדור הצעיר שיקלעו לסיטואציה לא פשוטה וביננו? בלי שחקנים, אין ממש כדורגל. הכי קל להשמיץ אותי בתקשורת, אני יודע שזה מביא כניסות לאתרים!… לא מעניין. יש לי הערכה גדולה לכל בעלי הקבוצות בישראל שמוציאים מכיסם הפרטי ובתקופה זו הכל קורס כמו מגדל קלפים !! לא הסכמתי לקיצוץ?? בוודאי שהסכמנו בהבנה לקצץ 50 אחוז ובכל זאת זה לא צלח! לשחקנים מגיע ההדרכה המתאימה, את עורכי הדין הממולחים ואת האופציה לדעת מה יקרה הלאה. בסופו של יום, כל השחקנים בכל הקבוצות רוצים לשמור על הפרנסה שלהם. אני מציע לגלות סובלנות ואפילו לשמוע את ההקלטה שוב ושוב – המטרה היא אחת: גוף שיגן על שחקני הכדורגל כמו בכל ליגה מתוקנת באירופה.

A post shared by מאור בוזגלו (@buzaglomaor_11_official) on


קפטן הפועל תל אביב אוראל דגני היה הראשון להתייחס לעניין. בסטורי שפירסם באינסטגרם הוא שיתף את הפוסט של בוזגלו וכתב: "יש עוד צעד לסיפור, כנסו ותקראו". גם שאר השחקנים באדום גיבו אותו. עומרי אלטמן הגיב: "הלב הכי גדול", שחר הירש כתב: "כמה אנחנו אוהבים אותך". ניר לקס הוסיף סמיילי של כתר.

בינתיים גורם בהפועל הגיב: "השחקנים עשו טעות ענקית כשסירבו לקיצוץ. במקום להרוויח את מה שיש, הם יקבלו שכר מינימום. מה ההיגיון? חיכינו תקופה מסוימת כדי להבין לאן נושבת הרוח, אבל הם לא שיתפו פעולה. האבסורד הוא שבניגוד לרוב הקבוצות, הצענו להם הצעה שנוגעת רק לעונה הנוכחית ולא לעונה הבאה. לא לקבל את מה שהצענו זה על גבול הלא הגיוני. שחקנים מבקשים כל הזמן לפתוח חוזים, וזה קורה בכדורגל, אז כשזה להפך זה לא בסדר? ההחלטה שלהם פשוט לא מובנת לאף אחד במועדון. יכול להיות שרק עכשיו הם הבינו שטעו".

מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף: "יש לנו עניינים רציניים לעסוק בהם בימים הקשים האלה. צוות החירום של ארגון השחקנים – שצורפו אליו משפטנים מובילים בתחום דיני העבודה – מטפל עכשיו בענייני השחקנים מול הקבוצות, במטרה לצלוח את המשבר הזה על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי