שחקני מכבי ת"א תרמו כ-1,000 מסכות לצוותים הרפואיים

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

כחלק מהפרויקט השנתי של הצהובים במטרה לסייע לנזקקים לקראת חג הפסח, גם החניכים של איביץ' פתחו את הכיס. מעל 52,000 שקלים כבר נאספו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כמו כל שחקני ליגת העל, גם שחקני מכבי תל אביב התבשרו ביממה האחרונה שהם צפויים לחוות קיצוץ בשכר. כפי שפרסמנו הבוקר (חמישי), ראשי האלופה מדברים על קיצוץ של כ-40 אחוז, דבר שאליו שחקני הסגל לא מוכנים מתוך חשש שהדבר יפגע גם בחוזיהם בעתיד – כשהדבר בעיקר נוגע למסיימי חוזה כמו אבי ריקן ואייל גולסה.

כך או אחרת, הערב הודיעה הקבוצה על התגייסות של השחקנים למטרה חשובה  – כמדי שנה, מכבי תל אביב פועלת בשיתוף עם עמותת "אחים לסמל" וקרן המועדון לגיוס כספים ותרומות לנזקקים כדי שיוכלו לערוך את סדר פסח כהלכתו. גם השנה, חרף התפרצות נגיף הקורונה, בקבוצה החלו בגיוס המונים לפרויקט "פסח מכל הלב" ולאחר שהגיעו ליעד, 50 אלף שקלים, גם השחקנים החליטו לתרום.

מעבר להתגייסותם של השחקנים בניסיון לגייס כסף, כשתרמו חולצות חתומות, כדורים חתומים, את נעליהם או מחוות כמו משחקי פיפ"א 2020 מול אוהדים שישלמו על כך בתור תרומה, המועדון הודיע כי הם גם אספו סכום שיסייע ברכישת למעלה מ-1,000 מסכות לצוותים הרפואיים ולחבילות מזון לנזקקים.

כפי שהודיעה מכבי ת"א לאחר מכן, "לאחר שנאספו למעלה מ-52,000 ש"ח המהווים 105% מהסכום אותו רצתה קרן מכבי ת"א לגייס, השחקנים התגייסו ותרמו. היעד הראשוני אמנם הושג כשנותרו עוד חמישה ימים לגיוס התרומות לפרוייקט של הקרן בשיתוף עם ארגון 'אחים לסמל' – אך המשימה טרם הושלמה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי