"אלי ברקת עומד על כך שהמתווה יתקיים במלואו, או לא יתקיים בכלל"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | אודי ציטיאט

שחקני הפועל באר שבע רוצים לנהל משא ומתן לגבי העונה הבאה, אך בסביבת המועדון טוענים כי "לא ננהל מגעים". עו"ד רוזן צורף לקבוצת הוואטסאפ של השחקנים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

 "אף אחד לא מתכוון לסחוט את אלונה. אנחנו רוצים לנהל משא ומתן כדי להוביל למצב שנדבר רק בסוף העונה על העונה הבאה". כך אמר שחקן בכיר בהפועל באר שבע אתמול (חמישי), זאת על רקע סירוב שחקני הקבוצה להסכים לקיצוץ של 30 אחוז בעונה הבאה. הסערה בהפועל באר שבע סביב עניין סירוב השחקנים לקצץ ולשכור את שירותיו של עו"ד רועי רוזן, שנחשפה שלשום, עדיין לא דעכה.

אלונה ברקת ממתינה לתשובה של השחקנים ביום ראשון ובינתיים מכלכלת את צעדיה ותגיב בהתאם. ברקת כבר החליטה כי אם השחקנים לא יקצצו בחוזים שלהם בעונה הבאה, היא תפחית מיידית את "רשת הביטחון" שהבטיחה להעניק למועדון בעונה הבאה, תקצץ משמעותית בהשקעת הבעלים שהייתה אמורה לעמוד על 20 מיליון שקל ותתבסס על תקציב הכנסות עם השקעה פחותה מצדה.

בבאר שבע היה מי שאמר שבעלה, אלי ברקת, הבהיר למקורביו כי לא יהיה מוכן להמשיך ולהזרים כספים למועדון במתכונת הנוכחית. "יש מועדונים שקיצצו 50 אחוז, אחרים מציעים 40, מה ביקשנו מהשחקנים? לתת להם הגנה בתקופה הכי מסוכנת כלכלית לעסקים ולספורט?", אמרו בבאר שבע. מקורב למועדון הוסיף: "אלי ברקת עומד על כך שהמתווה הזה יתקיים במלואו, או לא יתקיים בכלל".


ממתינה לתשובה של השחקנים ביום ראשון. אלונה ברקת (מאור אלקסלסי)

בינתיים, השחקנים צירפו את עו"ד רוזן לקבוצת הוואטסאפ שלהם. חלקם אף פנו אליו באופן פרטי וביקשו תשובות לגבי עתידם, אבל המשא ומתן יחל רק היום. בבאר שבע הבהירו כי לא קיבלו כל מסמך חתום מהשחקנים וכי הדד-ליין להגשתו נותר ביום ראשון. גורם בהפועל באר שבע היה נחרץ הלילה כשהבהיר כי "לשחקנים אין יכולת לנהל איתנו משא ומתן, זה או שיסכימו או שלא. אין לנו כוונה להתפשר על מתווה הקיצוץ. התחשבנו מספיק בשחקנים כשקבענו את גובהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי