השחקנים נגד יואב כץ: "גם לנו יש גבולות". הפועל חיפה: "כורתים את הענף עליו הם יושבים"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

השחקנים הסבירו מדוע פוצצו את המו"מ מול הבעלים: "כיבדנו את כל מה שדרשו מאיתנו, אך אז הגיעו דרישות חדשות ולא מקובלות. לא יתכן שלא תהיה הדדיות בנטל". המועדון בתגובה: "הם דחו את המתווה ההוגן שהוצע"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

נראה שזה היה הקש האחרון עבור שחקני הפועל חיפה, שפוצצו את המו"מ מול יואב כץ, לאחר שדרש מעבר ליציאה לחל"ת וקיצוץ של 40% מהשכר, שגם הוא יבחן את גובה הפיצוי ממספר גורמים כגון ביטוח לאומי ואז יקבע כמה יקצץ. השחקנים דחו זאת בכל תוקף והוציאו הודעה מסודרת ובה הסבירו על היחסים המתוחים על הבעלים.

"קודם כל אנחנו מתנצלים בפני אוהדי הקבוצה שזה הגיע למצב הזה אבל באמת שכלו כל הקיצין. לאחר אין ספור שיחות עם בעלי הקבוצה, יואב כץ. ונסיונות עזים מצידנו השחקנים לבוא לקראת המועדון שכה חשוב לנו, קיבלנו וכיבדנו את כל מה שדרשו מאיתנו (יציאה לחל"ת ובמקביל קיצוץ של 40% משכר הבסיס ששווה ליותר מ-50% מכלל החוזה) ללא מו"מ אמיתי, מתוך רצון טוב והבנה של המצב הבעייתי שנכפה על כולם".

"הסכם ובו כל מה שהבעלים דרש נשלח אליו לחתימה מארגון השחקנים אך אז הגיעו דרישות חדשות ולא מקובלות המסירות כל אחריות או סיכון מהקבוצה ומעבירות את כל הסיכון אל השחקנים, לא יתכן שלא תהיה הדדיות בנטל. אנו מבינים את המצב הבעייתי שכולם כולל כולם נפגעים ממנו אך גם לנו יש גבולות".

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "לנוכח ימים קשים אלה בהם כלכלת העולם קורסת לצד התפשטות תחלואת הקורונה, נאלץ המועדון לנקוט בצעדים כלכליים לא פשוטים לשם הבטחת עתידו ועתיד הכדורגל הישראלי בכלל. הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אורן שטרלינג עומדים בקשר רציף עם השחקנים מתוך להגיע להבנות. לצערנו עד כה דחו השחקנים את המתווה ההוגן שהוצע להם מלכתחילה (בנוסף לחל"ת) בכדי למזער את הפגיעה הכלכלית בשחקנים. בכך הם כורתים את הענף עליו הם יושבים. רק בכוחות משותפים נוכל להתקדם ולעבור יחד תקופה זו. אנו תקווה לחזרה מהירה למגרשים ולעיסוק אותו אנחנו כל כך אוהבים".


"גם לנו יש גבולות". שחקני הפועל חיפה מוחאים נגד הבעלים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי