קסטייאנו: "מאושר שאני בישראל אך מודאג ממה שקורה בספרד"

ליו קסטייאנו
ליו קסטייאנו | מאור אלקסלסי

מגן מכבי חיפה סיפר לאתר הרשמי על הקושי הגדול: "מספר המתים הולך וגובר בכל יום ואומרים שהשיא עדיין לפנינו. המשפחה שלי באליקנטה שם הכל בסדר". וגם: מודה למועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אין ספק שנגיף הקורונה משבית את הכדורגל הישראלי וגורם לשחקנים להתרגל למציאות לא פשוטה. אבל ההסגר הנוכחי קשה הרבה יותר לשחקנים הזרים ככל הנראה. ליו קסטייאנו, המגן הספרדי שהצטרף למכבי חיפה בינואר ורשם הופעה בודדת בשל פציעה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על התקופה הלא פשוטה העוברת עליו, בטח כאשר מולדתו היא המדינה שנמצאת במצוקה הגדולה ביותר חוץ מאיטליה.

קסטייאנו אמר: "המצב בספרד חמור מאוד, התמונות קשות מאוד. זה לא נגמר, מספר המתים הולך וגובר בכל יום. עצוב לי מאוד על מה שקורה במדינה שלי. לפי החדשות אומרים שהשיא עוד לפנינו ויגיע בקרוב. אני מאוד מאוד ומתפלל שהכל ייגמר".

קשר עם המשפחה: "המשפחה שלי נמצאת באזור אליקנטה והיא בסדר גמור. האיזור נקי עדיין למזלנו מנגיף הקורונה. הם כלואים בבית מאז ה-14 במרץ. אני בקשר יומיומי איתם. כולנו מודאגים, המצב לא כאן".

ליו קסטייאנו (מאור אלקסלסי)

המלחמה עם הקורונה בישראל: "אנחנו כאן מסתדרים טוב מאוד. המועדון דואג לי לכל מה שאפשר לבקש, מטפלים בכל מה שאני צריך. אני מודה לכולם. אני מתאמן מדי בוקר בכפר גלים או בבית. באופן אישי כמעט התאוששתי מהפציעה שלי. אשתי ובתי לא עוזבות את הבית. אנו שמחים להיות בישראל אך מצטערים וכואבים את מה שקוה בספרד ולא באמת מצליחים ליהנות מחיפה בגלל הנגיף הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי