הסתיימה הפגישה בהפועל ת"א: נרשמה התקרבות, הצדדים לקחו יממה להתייעצויות

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | אריאל שלום

עו"ד רוזן נפגש עם הבעלים ניסנוב בפגישה שהוגדרה כטובה. הצדדים החליטו: ניסנוב יתייעץ עם שותפיו, העו"ד יתייעץ עם השחקנים ומחר ינסו להגיע לסיכום על חזרה לשגרה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הסתיימה הפגישה בין נציג שחקני הפועל תל אביב עורך דין רועי רוזן לבין הבעלים איציק ניסנוב בנוגע למתווה הקיצוץ. על פי שחקנים במועדון, שעודכנו מייד לאחר סיום הפגישה על הפרטים, הפגישה בין הצדדים הייתה ברוח טובה כאשר המטרה היא להגיע להסדר כבר בתחילת השבוע על חזרה לשגרה תמורת קיצוץ. בפגישה לא התקבלו החלטות אך עו"ד רוזן עדכן את השחקנים כי שני הצדדים ייקחו יום על מנת להתייעץ. ניסנוב יתייעץ עם שותפיו, ועו"ד רוזן יתייעץ עם שחקני הקבוצה  והקפטנים בין היתר ולאחר מכן יתקבלו החלטות על מנת להגיע לעמק השווה.

עוד קודם לכן עדכן קפטן האדומים אוראל דגני את שחקני הקבוצה בקבוצת הוואטסאפ המשותפת על קיום הפגישה של נציג השחקנים עם בעלי הקבוצה.  כפי שפורסם בספורט1 אתמול, הנהלת הפועל תל אביב החליטה להיפגש עם נציג השחקנים, עורך הדין רועי רוזן. בשיחה שנערכה אתמול בצהריים בין רוזן לבעלים של הפועל תל אביב, איציק ניסנוב, הושגה פריצת דרך במגעים בין השחקנים למועדון, שמוכן לדון במתווה הקיצוץ. השחקנים מקווים להגיע עד מחר (ראשון) להבנות עם ראשי האדומים על חזרה מחל"ת ופתיחה בשגרת אימונים, זאת בכפוף למצב המשפטי כמובן.

"נוצרה אווירה טובה, אנחנו מקווים שנמצא פתרון עד יום ראשון ונוכל לחתום על ההסכם החדש", אמר אתמול שחקן בקבוצה. כזכור, שלשום החליטו השחקנים לחזור לשולחן המשא ומתן עם הפועל תל אביב, זאת במטרה להגיע למצב שבו הם מסכמים על הקיצוץ שהוצע להם, כ-50 אחוז ברוטו מהחוזה. בהפועל תל אביב אמרו כי אם יחזרו לשולחן המשא ומתן זה יהיה רק בתנאים שלהם.

לפני הפגישה הערב אמר אחד השחקנים: "אנחנו לא רוצים להזיק להנהלה, איציק ושרון הם הבעלים שלנו והמטרה היא לחזור לשדרה כמה שיותר מהר. אף אחד לא התנגד לקיצוץ, הייתה כאן אי הבנה ואנחנו מקווים לפתור אותה".

שחקני הפועל תל אביב. המצב ייפתר? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי