כמחאה על צעד ההנהלה: שחקני באר שבע לא יגיבו להצעה החדשה

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

לאור החלטת המועדון שלא לנהל מו"מ עם עו"ד רוזן, השחקנים קיימו דיון והחליטו: לא תימסר החלטה בעניין הקיצוץ עד שיישבו איתנו. עוד הוחלט: לא יתקיים מו"מ אישי מול הקבוצה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במחאה על הצעד שנקטה בו הנהלת הפועל באר שבע, לפיו היא לא תהיה מוכנה לקיים משא ומתן עם נציג השחקנים עו"ד רועי רוזן, החליטו השחקנים, לאחר דיון בחשבון הוואטסאפ שלהם, כי לא תישלח מחר כל תגובה להנהלת הפועל באר שבע. ההחלטה לא לקצץ, שנחשפה בספורט1 בסיום רביעי, הובילה למתיחות בין המועדון לשחקנים. כעת, לאחר דיון פנימי שקיימו השחקנים, לא תישלח כל תגובה עד אשר ההנהלה תחליט להיפגש איתם.

כזכור, שחקני באר שבע הוציאו אתמול הודעה לפיה "לא ידוע על שום קבוצה בעולם שעשתה מהלך כזה, לגבי כל העונה הבאה". הדבר הכעיס מאוד את ראשי המועדון, וכפי שפורסם ברביעי בשלב זה לא מוכנים לנהל כל משא עם השחקנים והחליטו כי הדד-ליין למסירת ההחלטה בעניין נקבעה ליום ראשון.

ברקת החליטה כי תגיב בראשון בהתאם להודעה של השחקנים, אך בינתיים, כאמור – השחקנים החליטו שלא ימסרו כל הודעה להנהלה. ברקת, כך נראה, מתכוונת להודיע כי החליטה למתן את השקעת הבעלים, שנעה מדי עונה בין 20-30 מיליון שקל, ולא להזרים את "רשת הביטחון" כפי שמסרה בהודעה לתקשורת בגובה 20 מיליון שקלים. בינתיים, שחקני הקבוצה יצרו חזית אחידה והחליטו כי לא יתנהל משא ומתן אישי מול ההנהלה לקיצוץ בחוזה.

שחקני הפועל באר שבע בימים יפים יותר (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי