מאמן הנוער של מכבי ת"א: "שחקנים שלא ישמרו על כושר ימצאו את עצמם בפיגור"

אליעזר בן אהרון
אליעזר בן אהרון | מכבי ת"א

בראיון לאתר הרשמי של המועדון, אליעזר בן אהרון סיפר על האימונים הביתיים בעקבות פגרת הקורונה: "אנחנו לא שוטרים ולא צריכים הוכחות. אני מצפה משחקני הקבוצה לעבוד בדיוק לפי התוכנית ורצוי שיעשו אקסטרות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עבור מאמן הכדורגל מדובר בתקופה לא רגילה, כאשר הקשר בין הצוות המקצועי לשחקנים מתנהל בשלט רחוק. המאמנים מעבירים את התכנים דרך המסכים והשחקנים דואגים להתאמן באופן עצמאי ואחראי בסביבה הביתית שלהם. בראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, מאמן קבוצת הנוער, אליעזר בן אהרון, סיפר על ההתנהלות בתקופה הנוכחית ועל הדרך לשמור על פעילות הקבוצה.

כאשר המסגרת הרגילה של אקדמיית הנוער כבר לא פעילה, הצוות המקצועי של מכבי ת"א יצר לשחקנים תכנית שבועית מסודרת הכוללת אימונים המצולמים באפליקציית ZOOM, כך סיפר בן אהרון: "כרגע האימונים של השחקנים הם בעיקר אימוני כוח ויציבה, את האימונים הללו מעביר מאמן הכושר שלנו, טל ווליק, חשוב מאוד שהשחקנים ישמרו על כושר במסגרת המגבלות. בנוסף, הצוות מבצע בימים אלו ניתוח וידאו אישי של השחקנים לסיטואציות מהמשחקים של העונה. גם לשוערי המחלקה יש תכנית אימונים מסודרת ובהמשך אנחנו נחשוב ביחד ונוסיף רעיונות מאתגרים ומעניינים לאימונים".

קבוצת הנוער מבצעת שלושה אימונים בשבוע דרך המסך, כשאת שאר האימונים השחקנים מבצעים באופן עצמאי. בן אהרון הסביר שהאחריות היא של השחקנים לשמור על גופם: "אנחנו לא שוטרים ולא צריכים הוכחות. השחקנים שלא ישמרו על כושר ימצאו את עצמם בפיגור גדול כאשר נחזור לאימונים. אני מצפה משחקני הקבוצה לעבוד בדיוק לפי התוכנית ורצוי שיעשו אקסטרות ויחזקו את החולשות הגופניות שלהם. כל שחקן שצריך תכנית או חומר מקצועי נעזר במאמן הכושר שזמין תמיד בשביל השחקנים. גם בנושא התזונה אנחנו דואגים לשחקנים, הם קיבלו תפריט מדויק בדיוק כמה לאכול ומתי. כמכלול אנו עושים את המיטב על מנת להוציא את המקסימום מהמצב".

בנימה אישית, בן אהרון גילה כיצד הוא מעביר את זמנו: "ניצלתי את הזמן עד עכשיו בעיקר למחשבות והסקת מסקנות מהעונה. זאת במטרה לשפר את עצמי ולתכנן את ההתנהלות שלי כמאמן הנוער של המועדון. אני רוצה להיות טוב יותר בכל פרמטר וזה זמן טוב להשתדרג. אשמח גם להוסיף שאני נהנה לראות את קבוצות האקדמיה ששומרות על כושר. מרגש לראות את התרבות שיצרו המאמנים באקדמיה ואת ההיענות של השחקנים כמעט בלי יוצא מהכלל כולל שיתוף הפעולה של המשפחות".

טיפ לסיום: "אני קורא למאמנים ולשחקנים לשמור ולהישמר. תבנו לכם סדר יום ותעמדו בו. חשוב לשמור על מסגרת בזמן הזה על מנת שהחזרה תהיה קלה ומהירה לכולם. מכבי ת"א זאת משפחה ששומרת על אחדותה וחזונה להיות האקדמיה הטובה ביותר גם בימים אלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי