"פאוק צריכה להחתים את איביץ', לפני שיהיה מאוחר מדי"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | Gettyimages

בתקשורת היוונית החמיאו לסטטיסטיקה של מאמן מכבי תל אביב והמליצו לאקסית להשיב את הסרבי, שמחוזר גם על ידי דינמו מוסקבה: "הוא רק הולך ומשתפר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' נחשב בעיני רבים לאחד מאנשי המקצוע האיכותיים שהגיעו לליגת העל בשנים האחרונות. הסרבי בן ה-42 הגיע לכאן ללא ניסיון רב, אך ניפץ שיאים ללא הכר, ונראה שרק נגיף הקורונה עצר אותו מלקחת אליפות שנייה ברציפות. אבל מסתבר שלא רק כאן מתרשמים מהישגיו המקצועיים, כאשר גם בתקשורת היוונים החמיאו לסטטיסטיקה האדירה של מאמן הצהובים.

"הקריירה של איביץ' ביוון הייתה טובה, הסרבי סיפק קדנציה לא רע בפאוק, אבל עכשיו בישראל הוא רק ממשיך להשתפר. ההתקדמות של איביץ' וגילו הצעיר הופכים אותו למאמן נהדר עבור קבוצות רבות ולא במקרה שמו שוב נקשר לפאוק סלוניקי".

עם זאת ציינו בידיעה כי הסיכויים להחליף את המאמן הנוכחי של פאוק אבל פריירה, לא גבוהים והנושא ייבדק רק במקרה של עזיבה מצד הפורטוגלי שעד משבר הקורונה הוביל את הקבוצה מסלוניקי למקום השני בליגה, כשהיא רחוקה שבע נקודות מאולימפיאקוס המוליכה.


ולדימיר איביץ' על הקווים של פאוק סלוניקי. ישוב לאקסית? (Gettyimages)

בנוסף הזכירו כי איביץ' סומן כמועמד לדינמו מוסקבה הרוסית וציינו שזו עשויה להיות קפיצת מדרגה משמעותית עבור הסרבי, אבל שום מזכירים את הגישושים מפאוק ומציעים לה למהר לפני שכבר יהיה מאוחר מדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי