הנאמן לספורט1: "מכירת ב"ש? לא יודע". השחקנים ייצאו לחל"ת?

אכזבת שחקני באר שבע בסיום
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | מאור אלקסלסי

לאחר עזיבת אלונה ברקת, יצחק יונגר, הנאמן החדש של הקבוצה, יצטרך להחליט אם לנהוג כמו חלק מהמועדונים האחרים או לשלם לשחקנים את שכרם עד תום העונה: "אנחנו עדיין לומדים את הדברים ונהיה חכמים יותר בהמשך"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אלונה ברקת הרעידה היום (ראשון) את הכדורגל הישראלי, כשהודיעה על עזיבת הפועל באר שבע לאחר 14 שנים כבעלי הקבוצה. ברקת העבירה את כל זכויות הניהול של המועדון לנאמנות בידיו של עו"ד יצחק יונגר. הסיבה למהלך הדרמטי, כך נמסר בהודעה הרשמית של הקבוצה, הייתה התנגדותם הנחרצת של השחקנים להפחתה בשכרם

הנאמן החדש של הפועל באר שבע, עו"ד יצחק יונגר, שבעבר שימש כנאמן של הפועל פתח תקוה, אמר לספורט1: "כרגע אני בעל הזכויות של המועדון. אנחנו עדיין לומדים את הדברים ונהיה חכמים יותר בהמשך כרגע, כל זכויות הניהול של הפועל באר שבע נמצאות בידי. מכירת המועדון? אנחנו עוד לא יודעים לאן זה הולך".

לאחר ששחקני באר שבע סירבו לקיצוץ, יונגר יצטרך כעת להחליט האם להוציא אותם לחופשה ללא תשלום כפי שקרה במספר מועדונים אחרים בליגת העל, או לחילופין לשלם את שכרם עד תום העונה.

אלונה ברקת מסרה לאחר ההחלטה: "זהו יום עצוב עבורי. עשיתי כמיטב יכולתי לגבש תכנית חירום מוסכמת להצלת המועדון, אך חוסר הסכמתם של השחקנים להצטרף לתכנית איננה מותירה לי אופציה אחרת. אני מודה מכל הלב למועדון, לאוהדים, למאמנים ולשחקנים על 14 שנים מופלאות ומאחלת למועדון הצלחה בהמשך הדרך".



סוף עידן בהפועל באר שבע (אבשלום ששוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי