שחקן ב"ש לספורט1: "זה נראה שאלונה חיפשה סיבה לעזוב"

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

הבעלים בישרה על סיום דרכה בבירת הנגב לאחר שהשחקנים סירבו לקצץ בשכרם: "לא ציפינו לתגובה כזו קיצונית, כנראה שזו לא באמת הסיבה שבגללה היא החליטה לעזוב", הבהיר אחד מהם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ההודעה של אלונה ברקת תפסה את שחקני הפועל באר שבע לא מוכנים. עד אתמול הם חשבו כי ההודעה של בעלת הבית מתפרשת כאיום בלבד, אולם כעת הם מבינים שגם עתידם הכלכלי נמצא בסכנה.

"לא חשבנו שאלונה תגיב בצורה קיצונית כל כך להחלטה שלנו", סיפר אחד משחקני ב"ש בשיחה עם ספורט1. "זה נראה כאילו היא חיפשה סיבה לעזוב. זו לא באמת הסיבה שבגללה היא תעזוב. קרו דברים חמורים יותר בעבר והיא הודיעה שהיא שוקלת לעזוב ונשארה. בכל מקרה זה עצוב מאוד. נקיים התייעצות נוספת ונראה כיצד לפעול".

חלק מהשחקנים דורשים כעת להודיע באופן פומבי שהם מסכימים לקיצוץ, אחרת הם מבינים שיצטרכו לקצץ בכל מקרה ויחל גל שחרורים בקיץ. "ברור לנו שעכשיו המצב השתנה", אמר אחד השחקנים. "מבחינתי האישית, הייתי מעדיף שתחזור וכן הייתי מקצץ. אבל זה תלוי בעוד שחקנים ולא רק בי".

השחקן היחיד שהסכים לקצץ עד כה הוא שיר צדק, שניסה לשכנע את השחקנים לחזור בהם. כעת, הבלם הוותיקו עשוי לנסות וליצור חזית אחידה כדי לגרום לברקת לשוב.


מעורה בפרטים. שיר צדק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי