צפו: "אימון הוועידה המיוחד" של שחקני מכבי ת"א

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

כמו כל הקבוצות, גם האלופה ומוליכת ליגת העל נאלצת להתמודד עם "פגרת הקורונה", אבל היא מצאה לכך פתרון ייחודי. צפו בוולדימיר איביץ' מדריך מהבית ועוקץ כדי לשמור על המורל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מצאו דרך ייחודית להתמודד עם הפגרה הכפויה. כמו כל קבוצות ליגת העל ולמעשה עולם הספורט כולו, גם שחקני האלופה נמצאים בבתיהם בימים אלה והתבקשו שלא לצאת כל עוד אין סיבה חיונית לכך – אבל זה לא אומר שהם לא מתאמנים יחדיו.

מכבי תל אביב סיפקה בימים האחרונים לכל שחקני הסגל אופני כושר והערב (ראשון) גם חשפו באתר הרשמי של המועדון כיצד השחקנים מדוושים יחד ומשוחחים תוך כדי, באמצעות אפליקציית "זום". גם המאמן ולדימיר איביץ' נכח ב"אימון הוועידה" ואמר לשחקנים: "היום נתחיל את תכנית האימונים הזו. אנחנו צריכים לשמור על הכושר ולהתאמן בצורה הזו כי אנחנו לא יכולים לצאת לרוץ".

בין לבין התבדחו ביניהם השחקנים ואיתי שכטר אף אמר: "יש לי פנצ'ר בגלגל האחורי. אנחנו כמו האוגרים האלה בכלוב. שימו ערוץ 54 (ספורט4), תראו חלוץ ירושלמי בפעולה – מרוב שהייתי בכל הקבוצות בארץ, כל שידור אני רואה את עצמי". לקראת סיום, איביץ' ניסה לשמור על האווירה הטובה ואמר: "תסבירו לעומר (אצילי) שבפעם הבאה יראה את האופניים, כי הוא מראה רק את הראש שלו זז".

 

הסרטון באדיבות ערוץ היוטיוב הרשמי של מכבי ת"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי