במכבי ת"א ממתינים לגולדהאר. המתווה המסתמן: קיצוץ מדורג

דור מיכה , אילון אלמוג , שרן ייני
דור מיכה , אילון אלמוג , שרן ייני | דני מרון

שחקני האלופה וגורמים בהנהלה הגיעו להסכמות כלליות בנוגע לגובה הקיצוץ ומחכים להכרעת הבעלים, שטרוד בעסקיו הפרטיים. אחת המחלוקות: ההבדלים בין החוזים של השחקנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצל התפשטות נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי העולמי, שחקני מכבי תל אביב וגורמים נוספים במועדון ממתינים למוצא פיו של הבעלים מיטש גולדהאר לגבי גובה הקיצוץ בשכרם. בימים האחרונים התנהלו שיחות רבות בין שחקני האלופה, אותם מייצגים הקפטנים שרן ייני, אבי ריקן ודור מיכה, לבין גורמים בהנהלה, כאשר המטרה של הצדדים היא להגיע למתווה שיתאים לכולם, כשנכון לרגע זה מדובר על קיצוץ מדורג, הן מבחינה גובהו והן מבחינת פרק הזמן בו הוא יהיה רלוונטי.

אחד הנושאים שעלו במהלך אותן שיחות נגע בהבדלים המשמעותיים בין החוזים של השחקנים, כשהטענה הייתה שלא הגיוני שיוחלט על אחוז קיצוץ גורף שיושת באופן שווה על כולם. במרבית החוזים שנחתמו במכבי תל אביב במהלך השנתיים האחרונות הונהגה שיטת תשלום שונה מבעבר, כאשר ברוב החוזים החדשים יש שכר בסיס לצד בונוסים לפי הישגים קבוצתיים או אישיים, כגון צבירת נקודות, מספר משחקים בהם שותף השחקן ועוד.

נכון לרגע זה נראה כי יש הסכמות כלליות ובימים האחרונים הראו שני הצדדים, השחקנים וההנהלה, רצון טוב והבנה להגיע למתווה שיוסכם על כולם. שחקני מכבי תל אביב מודעים לעובדה שגולדהאר טרוד בימים אלה בעיקר בעסקיו הפרטיים בקנדה, שספגו גם הם מכה כלכלית גדולה מאוד ולכן הדברים בכל הנוגע למועדון הכדורגל שבבעלותו אינם נמצאים בשלב זה בראש סדר העדיפויות.


מיץ' גולדהאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי