ייני: "קשה מאוד להיות תקוע בבית, אך הבריאות חשובה מהכל"

שרן ייני
שרן ייני | מאור אלקסלסי

כוכבי ליגת העל השתתפו בסרטון מיוחד בהפקת הטוטו הקורא לכולם לשמור על הבריאות: "כולנו קבוצה אחת. נשארים בבית – נשארים בריאים". צפו

(גודל טקסט)

ליגות הספורט המקצועניות בארץ, ובמדינות רבות בעולם, נכנסו להקפאה בחודש האחרון בגלל משבר נגיף הקורונה המתפשט בעולם. גם היורו והאולימפיאדה, שהיו צפויים להתקיים בחודשי הקיץ השנה, נדחו לשנה הבאה.

על מנת לשמור על בריאות כולנו ולמען חזרה מהירה למגרשים, הטוטו איגד תחת מצלמה (או כמה למען האמת) את מיטב שחקני הכדורגל בישראל, שגם כן נמצאים בבידוד, על מנת לקרוא לאוהבי וחובבי הספורט לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהיכנס לבידוד הביתי. השחקנים מעבירים בצורה דיגיטלית כדור מאחד לשני, מיד לאחר שמזכירים לנו שבמלחמה עם נגיף הקורונה "כולנו קבוצה אחת – נשארים בבית – נשארים בריאים".

קפטן מכבי ת"א, שרן ייני, שהיה אחד ממשתתפי הסרטון, אמר: "כשפנו אלי מהטוטו בבקשה להשתתף בסרטון הקורא לכולנו לשמור על עצמנו ולהישאר בבית – הסכמתי מיד. כספורטאי, גם לי קשה מאוד להיות תקוע בבית בלי אפשרות לצאת ולרוץ על המגרש או לשמור על שגרת אימונים רגילה. הבריאות של כולנו, ההורים שלנו, הסבים והסבתות שלנו חשובה יותר מהכל. בכל מה שקשור לבריאות אנחנו קבוצה אחת. אל תהמרו על הבריאות, מלאו אחר ההנחיות, הישארו בבית ושימרו על עצמכם ובני משפחותיכם".

מנכ"לית הטוטו, יעל אלמור, סיפרה: "הספורט שאנו כה אוהבים חסר מאוד לכולנו בימים אלה. אבל כדי שבקרוב כולנו נחזור ליהנות ממנו, אנו מחוייבים לשמור על הבריאות שלנו ולהישמע להנחיות. השמירה על בריאותנו כיום מתחילה בזה שנשארים בבית ולא יוצאים החוצה. תיזכרו – הספורט אמנם תורם לבריאות, אבל אם אין בריאות-אין ספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי