סוכנו של קונטה: "אמרתי לו 'תחתום כמו כולם'". פלומיין יחתום היום

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

בבית"ר ירושלים מרוצים מהסיכום עם המגן, ש"סלל את הדרך" לסיכום גם עם הקשר. סוכנו של שחקן ההגנה, פרנק בלחסן, אישר: "יש לו חוזה לעונה הבאה". במועדון עדיין סבורים שיותר מזר אחד יימכר בקיץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"אמרתי לאנטואן: אתה שחקן בית"ר? אתה כמו כל השחקנים? אז קדימה, תחתום כמו כולם". כך אמר הלילה (בין שני לשלישי) אחד מסוכניו של אנטואן קונטה, פרנק בלחסן, זאת בעקבות הסיכום עם הנהלת בית"ר לעונה נוספת. כפי שפורסם אתמול בספורט1, בשעות אחר הצהריים הגיעו במועדון לסיכום עם קונטה והחלו במגעים גם עם פרדי פלומיין, אחרי שכבר הסכים לקצץ לעונה אחת.

במהלך הפגישה הצדדים סיכמו כי האופציה של המגן לעונה הבאה תמומש, מה שסלל את הדרך גם לשיחות עם הקשר. "עבדתי קשה על העסקה הזאת, אבל בסוף אנטואן הבין שהוא צריך לבוא לקראת המועדון. הוא חתם, כמו שכל השחקנים האחרים חתמו", הוסיף בלחסן. על השאלה כיצד חתם על המתווה לעונה הבאה אמר: "יש לו חוזה גם לעונה הבאה".

כזכור, על פי השיחות שהתקיימו אתמול בצהריים בין המנהל המקצועי יוסי בניון לנציגי קונטה, הצרפתי הסכים לקצץ את שכרו לעונה הנוכחית. בניון הצליח לשכנע את השחקן לחתום על סעיף לפיו הוא יקצץ גם בעונה הבאה ב"התאם למצב השוק", כפי שחתמו שאר השחקנים. כאמור, הלילה שוחחו בבית"ר עם סוכנו הצרפתי של פלומיין וגם בגזרה הזאת הגיעו להסכמות בעל פה. כזכור, ביום שישי הסכים גם עלי מוחמד לקיצוץ וגם ליוואי גרסיה אמור לחתום בקרוב.

בבית"ר אמרו אתמול ש"החתימה עם קונטה סללה את הדרך לפלומיין. היה ברור שהם יחתמו יחד". פלומיין יחתום היום על ההסכם בשיעור של 25 אחוז קיצוץ, עם אותו מתווה לגבי העונה הבאה. בבית"ר נשמעו אופטימיים מאוד הלילה. "בסוף, כולם מתיישרים. חוגג הסביר בצורה יפה לשחקנים למה הוא מקצץ. זה היה בשיעור נמוך משאר המועדונים הגדולים. השחקנים אומרים היום תודה כשרואים מה קרה בבאר שבע ובשאר הקבוצות הגדולות".


פלומיין וקונטה. "היה ברור שיחתמו יחד" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי