האוהדים לוחצים על ברקת, שפנתה אליהם: "עזבו את השחקנים"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | לירון מולדובן

האוהדים נכחו בפגישה("גם אסי רוצה שתשוב, היא מטילה וטו"), הבעלים חששה שהמתיחות עם השחקנים תחריף. בסביבתה הבהירו: "יהיה קשה מאוד לשכנע אותה לחזור"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שאוהדי הפועל באר שבע שלחו עשרות מיסרונים לבעלים, גם שחקני הקבוצה מילאו את הצד שלהם, כאשר הודיעו אתמול לבעלים כי הם מוכנים לחתום על המתווה שהציעה: 30 אחוז עד תום העונה הבאה. כפי שפורסם אתמול, אוהדי הקבוצה הם אלה שמושכים בחוטים בכל הנוגע לאפשרות שהבעלים תחזור. גם המנכ"ל אסי רחמים הוצף בהודעות ואתמול נציגות שלהם אף נכחה בביתה של אלונה ברקת.

אתמול, בפגישה עם הבעלים, הודיעה הבעלים כי היא לא מתכוונת לחזור בה, אולם בשעות הלילה הובהר לה כי המכתב ששלחה להם כבר חתום. "הבהרנו לה בפגישה שהמטרה לא הייתה לפגוע. בסך הכל לקחנו עורך דין כדי שיהיה קל יותר להתנהל. זה קרה ברוב הקבוצות, ואף בעלים לא קם ועזב בגלל זה", אמר אחד מהם.

כאמור, גם האוהדים נכחו אתמול בביתה של הבעלים. שם התמקדו עד אתמול בזעם על השחקנים שלא חתמו על מתווה הקיצוץ, אבל החל מאתמול המדיניות השתנתה, וכעת הם ממקדים את מירב תשומת לב לניסיון שלהם להחזיר את ברקת לכדורגל הישראלי. "פנינו לאלונה, לאסי, הסברנו להם שכדאי לשים את הסיפור הזה מאחור. נכון לעכשיו ההחלטה היא רק של אלונה. אסי רוצה שהיא תחזור, אבל הוא לא יכול לעשות כלום כל עוד היא מטילה וטו", אמר אחד מהם.

אוהדי הפועל באר שבע. מפעילים לחץ על אלונה לשוב (אריאל שלום)

בסביבתה של ברקת נשמעו מעט אחרת. ראשית, יש לציין, הבעלים פנתה אתמול לאוהדים וביקשה מהם להפסיק את המתיחות עם השחקנים. מי שעשויים להיכנס לתמונה כעת הם הקפטנים לשעבר מאור מליקסון ואליניב ברדה, שאתמול שוחחו עם השחקנים ואמרו שיעשו הכל כדי לסייע להם. שנית, אמרו אתמול, כי "ההודעה של אלונה הגיעה אחרי תקופה קשה מאוד שבה שקלה לעזוב. חוסר ההסכמה של השחקנים פשוט גרם לה להרים ידיים. יהיה קשה מאוד לשכנע אותה לחזור. הלוואי ונתבדה".

בנושא אחר: שחקני באר שבע יתכנסו היום כדי לדון בנושא החוזה של נאור סבג. הקשר מרוויח פחות מכפול מהשכר הממוצע במשק, אבל קיצוץ של 50 אחוז יביא אותו לחוזה נמוך במיוחד, מתחת לשכר הממוצע. אתמול החליטו הקפטנים לנסות ולסייע לו והציעו לשחקנים לשלם את הקיצוץ מהכיס הפרטי שלהם. ייתכן והמהלך ייצא לפועל היום, לאחר התייעצות נוספת.


נאור סבג (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי