הרצוג לא צפוי להמשיך בתפקידו: "נוצרה סיטואציה חדשה"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

לאחר שחצי גמר הפלייאוף בין סקוטלנד לישראל נדחה על ידי אופ"א למועד לא ידוע, נראה שחוזהו של המאמן לא יוארך. ההתאחדות הבהירה: "נבחן את המצב בשיתוף עם הצוות המקצועי והמאמן"

(גודל טקסט)

לאחר שהמשחק בין סקוטלנד לישראל בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו נדחה בפעם השנייה בגלל התפשטות נגיף הקורונה וטרם נודע מתי הוא ייערך, עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של מאמן הנבחרת אנדי הרצוג. חוזהו של האוסטרי, כידוע, יסתיים בסוף אפריל/תחילת מאי ולא מן הנמנע שעוזרו, אלון חזן, יהיה זה שידריך את השחקנים במשחק החשוב בגלזגו, שצפוי להתקיים בחודש ספטמבר, זאת בהנחה שחוזהו של הרצוג לא יוארך.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מבקשת להבהיר כי המשך ההתקשרות עם מאמן הנבחרת אנדי הרצוג לא נדון כלל בשלב זה. ברור כי המועד החדש למשחקי הפלייאוף – ככל הנראה חודש ספטמבר – יוצר סיטואציה חדשה, וזאת תיבחן בשיתוף עם הצוות המקצועי והמאמן".

כאמור, מוקדם יותר היום, לאחר ישיבת וידאו שנערכה בינה לבין 55 המדינות החברות בארגון, אופ"א הכריזה כי כל משחקי הנבחרות שתוכננו לחודש יוני נדחו עד להודעה חדשה, ביניהם משחקה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו, שכזכור הוזז כבר פעם אחת ממועדו המקורי ב-26 במרץ. משמעות נוספת של החלטה זו היא שלא ברור מה יעלה בגורלה של ליגת האומות, שגם בה הנבחרת הייתה אמורה להשתתף בחודש ספטמבר, אך כעת תאריכיה מתנגשים עם אלה של הפלייאוף.

אנדי הרצוג ואלון חזן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי