בבית"ר שוקלים: זרים עם פוטנציאל השבחה, במקום הקיימים

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

לאחר שבמועדון החליטו למכור חלק מהזרים בקיץ, נשקלת אפשרות לשנות את המדיניות בעונה הבאה, בדומה למה שנעשה באשדוד. "יש מספיק קופצים על השחקנים שלנו, זאת הזדמנות לעשות חישוב מסלול מחדש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים כבר החליטה לפני מספר שבועות לנסות ולמכור בקיץ יותר מזר אחד, זאת ללא קשר לעובדה שהמשא ומתן עם חלקם בנוגע לקיצוץ התעכב. סוכנו של אנטואן קונטה סיכם עם הנהלת בית"ר שינסו למכור אותו בקיץ, פרדי פלומיין אמור להימכר כשתג המחיר שיוצב עבורו יהיה מיליון דולר וגם הצעות טובות על עלי מוחמד וליוואי גרסיה ייענו בחיוב.

אלא שבמהלך הימים האחרונים, משיחות פנימיות שנערכו במועדון, עולה תמונה חדשה לגמרי בנוגע לשאיפות של בית"ר בעונה הבאה. על פי ההערכות, אם בית"ר אכן תצליח "להיפטר" מחלק מהזרים שבסגל שלה, משה חוגג ישנה את המדיניות בניסיון להחתים זרים צעירים, עם פוטנציאל השבחה עתידי. המדיניות הזאת, למשל, קיימת במ.ס. אשדוד.

חוגג השקיע בעונה החולפת לא מעט כסף על רכישת זרים. עלי מוחמד ממכבי נתניה עלה כ-5.2 מיליון שקל, כשהתשלומים האחרונים עדיין לא סולקו, על ליוואי גרסיה שילם המועדון 600 אלף יורו תמורת מחצית כרטיס וגם פלומיין נרכש תמורת חצי מיליון דולר. "חגיגת התשלומים הזאת תיפסק, לא יהיו עוד רכישות כאלה. בית"ר זקוקה גם למדיניות של השבחת שחקנים", אמר בימים האחרונים בכיר במועדון. "הסכומים בכדורגל השתוללו והתחושה היא שתקופת הקורונה תאזן אותם. יש מספיק קופצים על השחקנים שלנו, אבל אולי זאת הזדמנות לעשות חישוב מסלול מחדש".


"חגיגת התשלומים הזאת תיפסק". בית"ר ירושלים תשנה מדיניות? (אריאל שלום)

אתמול (רביעי) יצאו שמונה מעובדי המועדון לחל"ת. בשלב זה, כל עובדי המועדון שנמצאים בקשר רציף עם הקבוצה הבוגרת נותרו בתפקידם ולא יצאו לחופשה. מדובר בעובדי המדיה (אינטרנט), הסחר והשיווק. אנשי המנהלה והמשק נותרו בתפקידם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי