עאבד בראיון לציון שמונה שנים לאליפות של ק"ש: "לא האמנתי שזה יקרה"

קריית שמונה אלופה
קריית שמונה אלופה | אלן שיבר

אחד מכוכבי הקבוצה אז והיום, סיפר לאתר הרשמי על הימים ההיסטוריים בדגש על משחק ההכתרה ב-2.4.2012: "זה מרגש לראות שוב את התמונות, זה משהו שלא חלמנו עליו והיה מגרש מפה לפה". ומה המשחק הזכור לו מכל?

(גודל טקסט)

בינואר האחרון נפרד סופית אחמד עאבד מהפועל תל אביב וסגר מעגל כשחזר לעירוני קריית שמונה, הקבוצה איתה זכה באליפות לפני שמונה שנים. למעשה, היום (חמישי) מציינים בדיוק שמונה שנים לתיקו של קריית שמונה נגד הפועל תל אביב, משחק שבסיומו הוכתרה הקבוצה הצנועה לראשונה בתולדותיה לאליפות המדינה.

לכבוד האירוע, תאריך (2.4.2012) שנחקק עמוק בזיכרונם של אנשי המועדון, האוהדים ותושבי קריית שמונה, עאבד העניק ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה ונזכר באותם  ימים של אושר ודיבר גם על חזרתו לקבוצה לאחר שנתיים, מאז עבר בינואר 2018 לגירסונספור מהליגה השנייה בטורקיה ושב בינואר מהפועל תל אביב.

לעאבד הוקרן לפני הריאיון סרטון זכיית הקבוצה באליפות ולאחר מכן אמר: “התרגשתי מאוד כשראיתי את התמונות מהזכייה באליפות, זה משהו שחסר לי מאוד בתקופה האחרונה. אלה זיכרונות שאני אקח אותם איתי לכל החיים, מדובר בהישג היסטורי, עונה מדהימה ובלתי נשכחת. זה מרגש מאוד”.


חגיגות האליפות של קריית שמונה לפני שמונה ימים (חמד אלמקת)


חגיגות האליפות של קריית שמונה לפני שמונה ימים (חמד אלמקת)

מה הוא זוכר ממשחק ההכתרה: "שיחקנו נגד הפועל ת"א והייתי אמור להיכנס כמחליף, אבל אחד השחקנים נפצע וסאלח חאסרמה נכנס במקומו. התבאסתי קצת שלא שיחקתי במשחק הזה, רציתי מאוד להיות על הדשא ברגע הזה, אבל איך שהשופט שרק לסיום רצנו כולם לתוך המגרש וחגגנו כולם ביחד עם האוהדים שמילאו את המגרש מפה לפה. גם מחוץ למגרש היו מלא אוהדים שחגגו את ההישג האדיר הזה ביחד איתנו. הלוואי שיחזור”.

הרגע בו הבינו השחקנים שהאליפות בדרך לקריית שמונה: ”את האמת? בהתחלה באתי לקריית שמונה מאחי נצרת ולא האמנתי בכלל שניקח אליפות או חלמתי על דבר כזה, אבל תוך כדי העונה חיברנו 25 משחקים ללא הפסד כשאת רובם ניצחנו, וידענו שאנחנו הולכים עד הסוף ושאף אחד לא יכול לקחת את התואר ההיסטורי הזה מאיתנו”.


איזי שרצקי והשחקנים במשחק ההכתרה (דני מרון)

מה ייחד את הקבוצה באותם ימים: "אני חושב שעירוני קריית שמונה זה מועדון מאוד מיוחד. לא בכדי זכינו בכל התארים האפשריים בארץ ואף השתתפנו בשלב הבתים של הליגה האירופית. סוד ההצלחה של המועדון הזה בכלל זה חדר הלבשה בריא, כולם ביחד – שחקנים, צוות מקצועי, הנהלה ובעלים, כולנו משפחה אחת. שחקנים גרו בעיר וכל היום היינו ביחד מסתובבים ביחד ואת רוב הזמן היינו מבלים בחדר כושר, באימונים עבדנו חזק פיזית וגם מנטלית. וזה מה שהיה כל כך מיוחד במועדון הזה שכולם תמיד נמצאים ביחד ושומרים על חדר הלבשה חזק”.

המשחק שהכי זכור לו מעונת האליפות: “שני המשחקים שהכי זכורים לי מעונת האליפות הם המשחק הראשון מול מכבי תל אביב שנכנסתי כמחליף וכבשתי את השער השני שקבע מהפך וניצח עבורנו את המשחק, זה היה שער בכורה שלי בליגת העל ככה שלעולם אני לא אשכח את המשחק הזה. המשחק השני הוא המשחק השני נגד הפועל תל אביב שהוכתרנו בו כאלופים – אלה שני משחקים שאני לעולם לא אשכח ונחרטו בליבי ובזיכרוני לעד”.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי