בוזגלו: "מהרגע הראשון רצינו לעזור לקבוצה, רק ביקשנו לדעת את ההשלכות"

מאור בוזגלו, אוהדי הפועל תל אביב
מאור בוזגלו, אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

קשר הפועל ת"א שמח על הסיכום: "זו הייתה סיטואציה לא פשוטה, הכל בא על מקומו בשלום ובכבוד". עוד מסר: "מקווים לחזור מהר למגרשים ולשמח אתכם". וגם: דגני מתבדח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר ימים לא פשוטים בכלל, בהפועל תל אביב שמו מאחוריהם את המשבר בצל הקורונה כשהשחקנים חתמו היום בצהריים (חמישי) על מתווה הקיצוץ מול ההנהלה. אחד השחקנים שספג את הביקורת הקשה ביותר הוא מאור בוזגלו שזעק בשם הכדורגלנים, טען שאף אחד לא דואג להם ("לא נגיד 'אמן' על כל מה שהבעלים יבקשו") והכריז כי גוף ארגון השחקנים הוא חלש. לאחר שהמגעים עם ההנהלה הסתיימו בצורה טובה, בוזגלו כתב את שעל ליבו כשפרסם סטורי באינסטגרם.

"זה לא פשוט לעמוד בסיטואציה הזו, לאף אחד מאיתנו", פתח בוזגלו ואז הבהיר את נכונות השחקנים לסייע: "חשוב שכולם יידעו שמהרגע הראשון רצינו לבוא לטובת המועדון והבנו את המצב. לרגע לא אמרנו שלא נקצץ בשכר, אבל כן רצינו להבין איך זה הולך להתבצע ולא לקחת החלטה בפזיזות".

לאחר מכן הסביר את הצעד של השחקנים: "שכרנו איש מקצוע שמבין בדיני חוזים, בכדי שיוכל להתנהל מול המועדון ובהמשך גם להסביר לנו מהן ההשלכות כיוון שאצל כל שחקנים התנאים שונים. בסופו של דבר, הכל בא על מקומו בשלום, בכבוד הדדי וברוח טובה".

שחקני הפועל תל אביב. "רצינו לקצץ מהרגע הראשון" (אריאל שלום)

אנחנו שמחים שהסאגה הזו מאחורינו, העונה שלנו נקטעה רגע לפני השיא, כשאנחנו בחצי גמר הגביע ובפלייאוף העליון וכולנו מקווים שנחזור במהרה למגרשים לשמח את האוהדים ולעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים – לשחק כדורגל. מאחל בריאות לכולם ומתגעגעים אליכם".

עוד בהפועל, לאחר מכן, קפטן הקבוצה, אוראל דגני, הגיב בהומור לסיטואציה כשניסה ללמד את בתו הצעירה להגיד את המילה 'מתווה' (מתכונת הקיצוץ) ופרסם את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו. "מילים שחשוב לדעת בימים אלה", כתב דגני.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי