מנכ"ל המנהלת למועדונים: "מהלך כמו בבלגיה לא על הפרק"

ז'וסוואה, דולב חזיזה
ז'וסוואה, דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

לאחר שאופ"א ביקרה את החלטת הבלגים לסיים את הליגה, ניקולס לב הבהיר לקבוצות בישראל: "יש לעשות את כל הדרוש בכדי לסיים את העונה במלואה ובאופן ספורטיבי"

(גודל טקסט)

מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, ניקולס לב, שלח הבוקר (שישי) מכתב למועדונים המקצוענים בישראל, בהמשך לביקורת שמתחה אופ"א על החלטת הליגה הבלגית להכריז על סיום העונה. לב הבהיר כי המנהלת ממתינה להנחיות משרד הבריאות שיגיעו לאחר חג הפסח, בתקווה לחדש את משחקי העונה, משימה שאותה הגדירה ההתאחדות האירופית כ"חשובה ביותר". המנכ"ל הבהיר לקבוצות שאופ"א מתנגדת באופן נחרץ למהלכים כמו זה שנעשה בבלגיה ועומדת על החובה של כל הגורמים המעורבים לעשות את כל הדרוש בכדי להביא את הליגות המקומיות לסיומן באופן ספורטיבי.

"המכתב של אופ"א מדבר בעד עצמו ומחזק את עמדתנו המשותפת לפי יש לעשות את כל הדרוש בכדי לסיים את משחקי העונה במלואם ובאופן ספורטיבי, בכפוף למגבלות משרד הבריאות והרשויות ותוך שמירה על בריאות השחקנים", כתב לב, אשר הדגיש גם את הבהרת אופ"א כי קביעת התחרות באופן לא ספורטיבי תסכן את הזכות של המועדונים בה להשתתף במפעלים הבינלאומיים.

במכתב מטעם ההתאחדות האירופית לכדורגל, עליו חתומים גם ארגון המועדונים האירופי והתאחדות הליגות האירופיות, הוגדרה החלטתה של מנהלת הליגה הבלגית כ"נמהרת ולא מוצדקת". אופ"א מסרה כי נכון לעכשיו, קבוצות העבודה שהקימה לפני כשבועיים עובדות על פיתרון שיאפשר את חידוש המשחקים בליגות המקומיות ובמפעלים הבינלאומיים בחודשי יולי-אוגוסט.

ניקולס לב. תומך בעמדתה של אופ
ניקולס לב. תומך בעמדתה של אופ"א (מנהלת הליגות, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי