ברדה יקצץ פחות מהשחקנים. יונגר: "מועדונים מקצצים מהנטו, אנחנו מהברוטו"

אליניב ברדה
אליניב ברדה | מאור אלקסלסי

הסקאוט הגיע לפשרה ויקצץ בשיעור דומה לסיכום המקורי עם ברקת, סביב 30 אחוז. גם אבוקסיס, שמוכן לקצץ, צפוי לחתום על פשרה. הנאמן מציע לשחקנים לחזור לשולחן המו"מ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע והנאמן, עו"ד יצחק יונגר, טרם הגיעו להבנות על מתווה הקיצוץ. בסוף השבוע לא נוצר קשר בין הצדדים והמגעים צפויים להימשך היום (ראשון). בינתיים, עו"ד יונגר ייפגש היום עם יוסי אבוקסיס לו הוצע לקצץ בשיעור של 50 אחוז, אחרי שכבר סיכם על קיצוץ בגובה 30 אחוז. הצדדים אמורים להגיע לפשרה ביממה הקרובה.

בינתיים, אליניב ברדה סיכם על המתווה כאשר הגיע להסכמות עם הנאמן על קיצוץ בשיעור של כ-30 אחוז. הסיבה: חוזהו של ברדה נמוך משמעותית משל אבוקסיס וגם משל השחקנים הבכירים בקבוצה. הנאמן החליט כי אנשי צוות שמרוויחים פחות מ-20 אלף שקל יקצצו בשיעור מינורי. עובדים שמרוויחים בין 20 ל-30 אלף שקל יקצצו בשיעור דומה לזה שקיצץ אליניב ברדה. לשחקנים עצמם הובהר כי אם יושג מתווה קיצוץ של 50 אחוז, יהיה צורך לקצץ להם מחצית משווי הדירה. עו"ד יונגר הבהיר לשחקנים כי אם יקצצו את משכורת חודש יוני, הוא יוותר על החל"ת והצדדים יחתמו על מתווה קיצוץ דומה לזה שחתמו שחקני הפועל תל אביב. "בעוד שמועדונים אחרים מקצצים מהנטו, אנחנו מקצצים מהברוטו", הבהיר הנאמן.

בינתיים, אלונה ברקת טרם ענה לשחקנים על הצעתם לחזור למתווה המקורי. הבעלים עדיין נותרה בעמדה וטוענת כי לא תחזור למועדון, אך בסביבתה יש מי שטוען שמדובר בתהליך של זמן. כרגע, בהוראת הבעלים, כל השיחות לגבי העונה הבאה הוקפאו עד לחזרה מוחלטת של הליגה.


יוסי אבוקסיס. גם הוא צפוי לקצץ (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי