יניב קטן בפוסט: "כבר שנים שאני מתגעגע אלייך בטירוף"

יניב קטן, יעקב שחר
יניב קטן, יעקב שחר | צילום: ערן לוף

הסמל הגדול של מכבי חיפה שיתף את תחושותיו ברשתות החבריות: "אני מדבר עלייך כל יום. את תמיד שם, לכל מקום שאני הולך. עכשיו כשכולנו סגורים בבתים, הגעגוע שלי לפעם מתעצם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הפגרה הכפויה שנבעה בעקבות נגיף הקורונה, גורמת ללא מעט שחקנים בעבר ובהווה לשתף את רגשותיהם. אחד מהם הוא יניב קטן, כוכב העבר של מכבי חיפה שחשף הערב (ראשון) את הגעגוע למדים הירוקים בפוסט נוגע ללב באינסטגרם.

"האמת… כבר שנים שאני מתגעגע אלייך בטירוף לריח שלך, לחולצה שלך, לדשא שלך למקום שבו גדלתי. אף פעם לא הצלחתי להסביר לאף אחד במילים, כמה זה עמוק בתוך הגוף שלי, בנשמה, בדם שלי. לפעמים זה כאב כזה מעצבן, כאב חד של געגוע עמוק. אני מדבר עלייך כל יום. את תמיד שם, לכל מקום שאני הולך".

"בתקופה ההזויה הזאת שכולנו חיים בה היום, יש המון רגעים של חשבון נפש, הרבה דברים מציפים אותנו, המון זכרונות מהחיים, המון רגעים של הצלחות, משברים, עליות, ירידות ורגעי שפל ובכל אחד מהרגעים שלי את פשוט שם חלק בלתי נפרד ממני".

"עכשיו כשכולנו סגורים בבתים, מתגעגעים להכל הגעגוע שלי לפעם מתעצם. פעם שאלו אותי עלייך ואמרתי משפט שהיום בימים אלה בפרט המשמעות שלו עבורי היא ענקית "כל עולמי הייתה ותישאר". אני בטוח שבקרוב יגיעו ימים טובים יותר, בריאות לכולם, בשורות טובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי