בדרך להתייעלות: חוגג התייעץ עם בן זקן בנוגע למדיניות רכישת הזרים

משה חוגג, עלי מוחמד
משה חוגג, עלי מוחמד | דני מרון

לאחר שביקשו מסוכנם של קונטה ופלומיין לנסות למכור אותם והחליטו שלא לעמוד בדרכם של גרסיה ומוחמד, בבית"ר הבינו: "הפסדנו הרבה כסף, יש דרך אחת לייצר הכנסות. משכורת מרץ, עם קיצוץ של 25%, הועברה לפני החג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה לסוכנים של פרדי פלומיין ואנטואן קונטה לנסות ולהביא הצעה למכירתם, בבית"ר ירושלים כבר חושבים על צעדי התייעלות לעונה הבאה. לספורט1 נודע כי נערכה שיחה בין משה חוגג לג'קי בן זקן, על מנת לבחון את המדיניות לרכישת זרים צעירים במקום הקיימים, בתום העונה – מדיניות עליה פורסם כאן לאחרונה. בן זקן מפעיל מדיניות דומה באשדוד, שהובילה למכירת שחקנים ולרווח תפעולי.

"חוגג הפסיד הרבה כסף בבית"ר, הוא מבין שיש דרך אחת לייצר הכנסות מלבד הגעה לשלב הבתים באירופה", סיפר הלילה (ראשון) מקורב לשניים. כזכור, בבית"ר החליטו כבר לפני מספר שבועות כי לא יעמדו גם בדרכם של ליוואי גרסיה ועלי מוחמד אם תגיע הצעה טובה לרכישתם. הפועל באר שבע ומכבי חיפה כבר התעניינו עוד לפני תקופת הקורונה, אך לא נפסלת אפשרות שינסו לבצע עסקה כשהליגה תשוב לפעילות.

שחקני הקבוצה ממשיכים לערוך אימונים אישיים, בהתאם לדף הנחיות שקיבלו מהמועדון. אתמול נערך אימון באמצעות הזום וישנה כוונה להמשיך זאת גם בימים הקרובים. כצעד של מחווה לטובת השחקנים, משה חוגג העביר כבר אתמול את משכורות השחקנים. רוב המועדונים אמורים להעביר את שכר חודש מרץ רק מחר (שלישי) בעקבות חג הפסח. המשכורות שהועברו כוללות קיצוץ של 25 אחוזים.

פלומיין. בקבוצה חושבים על דרכי התייעלות (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי