אייל שטרכמן: "הייתי מוכן להופעת הבכורה, ואז החל הסגר"

אייל שטרכמן
אייל שטרכמן | סקציה נס ציונה, רשמי

החלוץ הארגנטינאי שהגיע לסקציה נס ציונה בחלון העברות האחרון, ציפה לערוך את הופעת הבכורה עם תחילת הפלייאוף התחתון: "המצב בישראל בשליטה"

(גודל טקסט)

אייל שטרכמן ציפה לערוך את הופעת הבכורה שלו בסקציה נס ציונה עם פתיחת הפלייאוף התחתון, הוא אפילו כבש במשחק הכנה נגד הפועל מרמורק בשבוע השני של מרץ, אבל אז, לצער כולנו, נגיף הקורונה החל להתפשט וגם ענפי הספורט בישראל נעצרו עד להודעה חדשה. כך, הארגנטיני בן ה-30, ששב לישראל בינואר האחרון, מוצא את עצמו כבר חודשים ללא משחק ובעיקר בין ארבע קירות דירתו החדשה.

שטרכמן, למי שלא זוכר, כבר היה בעברו בישראל, כשניסה את מזלו במכבי חיפה. החלוץ בן ה-30 היה מכוכבי הליגה הארגנטינית לנוער ובימיו בטאז'רס ובוולס כבש 42 שערים ב-50 משחקים, מה שהוביל את ריבר פלייט הגדולה לרכוש אותו. במדי "המיליונרים" הוא שיחק רק בקבוצת המילואים ומשם הוא החל במסע מעבר לים שהחל בכרמל ב-2009 וכלל תחנות רבות כמו אקוודור, ספרד, מקסיקו ולא מעט קבוצות בארגנטינה. לישראל הוא הגיע ללא כושר משחק ולכן לא זכה לערוך הופעה רשמית בקבוצת התחתית, אבל הוא כאמור כבר היה מוכן ומזומן לבכורה.

בראיון רדיו בארגנטינה סיפר בקצרה החלוץ על המצב החדש אליו נקלע בעקבות התפשטות הנגיף: "אנחנו בבידוד, אבל המצב בישראל בשליטה. מותר לנו לצאת מהבתים עד למרחק של 100 מטר. לצערי לא הייתה לי אפשרות לשחק מאז שהגעתי, כבר הייתי מוכן להתחיל ואז החל הסגר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי