בשל התפשטות נגיף הקורונה: חביב אוחיון ימשיך את השיקום בביתו

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

בשל החשש שיידבק בנגיף ולאור התעדוף של בתי החולים לאלו שנדבקו בווירוס, השוער ממשיך להגיע לתל השומר לביצוע התרגילים אך לא לן שם. בסביבתו חוששים שקצב ההחלמה יהיה איטי יותר אך בטוחים: "הוא אדם חזק מאוד"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה משפיע בחודש האחרון על כל המדינות, גם אם לא באופן שווה. הקורונה משפיעה על ישראל וכיוצא בזה על הכדורגל הישראלי. לאור המצב הנוכחי, תהליך השיקום של שוער הפועל חדרה, חביב אוחיון, משתנה, והוא עבר לאשפוז ביתי.

בשל החשש להידבקות בנגיף, ולאור העובדה שכל בתי החולים נותנים עדיפות לטיפול בחולי קורונה, החליטו בבית החולים תל השומר כי בתקופה הקרובה השוער ימשיך את ההחלמה והשיקום בביתו. אוחיון היה מאושפז בתל השומר וכעת הוא מגיע מדי יום למקום, מבצע את התרגילים אך חוזר לישון בביתו.

כזכור, אוחיון בן ה-21 נפצע בתחילת חודש אוקטובר במהלך אימון מדרגות בחוף הים וספג פגיעה קשה בצווארו, מה שהביא לניתוח מיוחד. אוחיון כבר קם מכיסא הגלגלים והחל לצעוד עם קביים. בסביבתו של השוער מבינים כי העובדה שבתי החולים נותנים כרגע עדיפות לטיפול בקורונה וחוששים שזה עשוי להאט מעט את קצב ההחלמה, אך מאידך שומרים על אופטימיות בזכות הרצון הגדול של השוער להתקדם במהירות. "חביב הוא בן אדם חזק שעובר טיפולים ומשקיע מאמצים רבים מדי יום", אמרו בסביבתו של השוער.

חביב אוחיון עם גיא חיימוב (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי