נחשף נאומו של ברק בכר בסן סירו: "הולכים לשים יתד באירופה"

מאור בוזגלו נגד אינטר
מאור בוזגלו נגד אינטר | GIUSEPPE CACACE/AFP/Getty Images

לפני שלוש שנים וחצי, הפועל באר שבע הדהימה את היבשת כולה כשניצחה 0:2 את אינטר במגרשה הביתי. אחד מגיבורי הניצחון, מאור בוזגלו, חשף מה אמר להם ברק בכר בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

אין בכלל ספק שאחד הניצחונות הכי גדולים של קבוצה ישראלית בזירה האירופית שייך להפועל באר שבע. השנה היא 2016, אמצע חודש ספטמבר, מחזור ראשון בליגה האירופית: אצטדיון סן סירו במילאנו מארח את המפגש בו אלופת ישראל מתארחת אצל אינטר.

באיטליה זוכרים לנראזורי עד היום את ההפסד הכפול לאלופת ישראל, למעשה אוהדי אינטר כנראה לעולם לא ישכחו את שני ההפסדים האללו ובעיקר את זה שהיה בסן סירו ונחשב לאחד המביכים בתולדות הקבוצה, ואילו אצלנו, עבור האוהדים וכוכבי הפועל באר שבע והמאמן ברק בכר, זו בהחלט אחת מפסגות הקריירה.

ברגע המרגש נזכר הבוקר (שני) גם קשר הפועל תל אביב, מאור בוזגלו שחשף ברשתות החברתיות שלו את הנאום של המאמן ברק בכר מאותו משחק, בחדר ההלבשה בסן סירו רגעים לפני העלייה לכר הדשא. "אתם יודעים, חשבתי על זה בדרך לכאן. הרי אתם האלופה הפועל באר שבע, אתם גם מסכימים איתי שיושבים כאן השחקנים הכי טובים בארץ", פתח אז בכר את דבריו.

"חשבתי לעצמי, מה היה קורה אם נגיד הייתם נולדים באנגליה? התשובה הראשונה שעלתה לי זה שכנראה הייתם משחקים באחת הקבוצות הטובות בפרמיירליג. ומה היה קורה אם הייתם נולדים בספרד? כנראה שהייתם משחקים בליגה הראשונה ועושים גם תארים. ומה היה קורה אם הייתם נולדים באיטליה? כנראה שגם פה הייתם בליגה הראשונה ושלשחק בסן סירו היה מרגיש טבעי בדיוק כמו לשחק בטרנר, בלומפילד או טדי.


מיגל ויטור חוגג בסן סירו (אודי ציטיאט)

"למה אני מספר לכם את זה?", שאל בכר את חניכיו והמשיך, "כי ככה זה, אנשים עם כישרון ותשוקה להצליח כמוכם יצליחו איפה שלא ישימו אותם. נכון, אולי לא נולדתם באיטליה וגם לא באנגליה או בספרד, אבל למרות כל זאת פילסתם את הדרך לכאן, שזה משהו בלתי רגיל. ואני לא אומר לכם את זה כדי להחמיא לכם או להעלות לכם את הביטחון, אני מספר לכם את זה כדי להזכיר לכם שהייתם רחוקים שער אחד מקאמפ נואו והסנטיאגו ברנבאו. וזה אומר דבר אחד – אתם בשלים!

"אתם ראויים להיות חלק מהמעמד הזה ותופתעו לגלות שלשחק פה ירגיש לכם טבעי בדיוק כמו לשחק בנתניה. הנטייה של אנשים שמגיעים לשיא בחיים היא להסתפק ולומר 'הגגענו'. אני אומר לכם 'התחלנו'. אתם מוכנים פיזית, מנטלית וטקטית לרמות האלה. ולכן, אני מחדד: פותחים בלחץ בדקות הראשונות, בוזי וטוני על החלוצים, בן ומישי על המגנים שלהם, לוסיו, הובאן וג'ון מנטרלים את הקישור, שלושת הבלמים שלנו קרובים לשחקני ההתקפה שלהם. ככל שנהיה אגרסיביים, יהיה לנו יותר קל להתקיף ואנחנו מתקיפים היום. יש לנו מהירות בהתקפה, איכות, שחקנים בכושר מצוין והצטרפות של המגנים וגם של הקשרים. 

"וכשתעשו את זה כל אירופה תדע שאתם לא תופעה אלא מגמה, קבוצה עוצמתית שהולכת לשים יתד באירופה", סיכם ברק בכר. המשחק, כידוע, הסתיים ב-0:2 גדול וגם בגומלין הפועל באר שבעה השלימה מהפך מטורף והכניעה 2:3 את האיטלקים, מסע שהסתיים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית מול בשיקטאש.




מאור בוזגלו חושף את נאום המאמן בסן סירו (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי