בוויאטנם מתגעגעים לאולהה: "עשה טעות כשהגיע לישראל"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | דני מרון

באתר baonghean ניתחו את הסטטיסטיקה של חלוץ הפועל תל אביב, במדי סונג לאם ובישראל והגיעו למסקנה שלא היה צריך לעזוב. וגם מה דעתם על אקס הפועל כפ"ס שהגיע כדי להחליף אותו?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בינתיים בהפועל תל אביב לא הניבו פרי מחלוץ הרכש מייקל אולהה, שהצטרף בחודש ינואר מסונג לאם הוויאטנמית אחרי סאגה ארוכה ומתישה. ב-11 ההופעות באדום הניגרי לא מצא את הרשת וספק אם יצליח להרשים את ניר קלינגר במשחקי הפלייאוף העליון, שעדיין לא ברור מתי יתקיימו.

עם זאת, נראה בוויאטנם כבר הספיקו להתגעגע לחלוץ שקרע רשתות סונג לאם דרך כתבה בתקשורת המקומית. באתר baonghean ציינו את הסטטיסטיקה האישית שלו, שהלכה והשתפרה במהלך שלוש שנותיו בקבוצה וציינו: "ברור שיש לאולהה סיבה להתחרט על כך שהגיע לישראל ולא המשיך בוויאטנם".

בנוסף לכך נכתב על אקס הפועל עכו והפועל כפר סבא פיטר אוניקאצ'י, שהחליף את אולהה בסונג לאם כאשר בדיוק כמו מקבילו בהפועל תל אביב עדיין לא הבקיע במדי קבוצתו החדשה, דבר שגורר ביקורת במדינה ונטען שהוא יצטרך לעשות מאמץ רב כדי להשכיח את ימיו של אולהה בקבוצה.


עדיין רחוק מלהרשים בוויאטנם. פיטר אוניקאצ'י (אודי ציטיאט)

כזכור הפועל תל אביב הודיעה על החתמתו של אולהה כבר בחודש יוני ואף טענה שכבש לא פחות מ-32 שערים במהלך 42 הופעות, טענה שהופרכה מאוחר יותר כאשר התברר שכבש באותה תקופה 18 גולים בלבד ב-85 הופעות. לאחר מכן גם נודע שהשחקן בכלל לא חתם ונאלץ להשלים את העונה בליגה המקומית, וכך גרם לאחת העברות המשונות בליגת העל בשנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי