רחמים עשוי להישאר עד תחילת העונה הבאה: "ההתנתקות לא הייתה אמוציונלית"

אלונה ברקת, אסי רחמים
אלונה ברקת, אסי רחמים | לירון מולדובן

בעקבות בקשה של ברקת ויונגר, המנכ"ל עשוי לסייע לייצב את הספינה: "ארצה שהעניין הזה ייתחם בזמן". לקראת הודעת הבעלים, בסביבתה טוענים: "אלי ברקת לא מעוניין שהיא תחזור"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נמצאת בלבה של תקופה לא פשוטה. הבעלים אלונה ברקת הודיעה על עזיבה וטרם חזרה בה, הנאמן נמצא בנתק עם השחקנים ושני המתווים לקיצוץ נכשלו. הגורם היחיד שמתקשר כרגע עם שני הצדדים הוא המנכ"ל אסי רחמים. אחרי שלוש אליפויות רצופות והישגים באירופה, לאחרונה הודיע האחרון על עזיבת המועדון לאחר תום תקופת ההסתגלות של הנאמן, עו"ד יצחק יונגר.

בימים האחרונים מופעל לחץ על רחמים להישאר במועדון עד תחילת העונה הבאה. על פי גורמים בבאר שבע, רחמים התחייב לברקת ולנאמן לסייע למועדון גם מעבר לחודשיים הקרובים, כך שייתכן שהוא ימשיך בתפקיד כמנכ"ל הקבוצה מספר חודשים נוספים.

כעת מחכים בבאר שבע למוצא פיה של אלונה ברקת. על פי הערכת מקורביה, ברקת תוציא הודעה עד מחר ברוח החג, בה היא תעביר מסר ישיר או עקיף על עתידה במועדון. בשלב זה, בסביבתה עדיין פסימיים לגבי אפשרות שהיא תישאר במועדון, אך מנסים לשכנע אותה להסכים למתווה הראשוני שהציעה לשחקנים ובכך לסיים את הסאגה. "אלונה כבר נמצאת בשלב של אחרי האכזבה, היא קיבל המון תמיכה ואהבה ואת הסכמת השחקנים למתווה שהציעה", אמר מקורב לבעלים. "הפעם הראשונה הותירה צלקת, אבל היא במקום אחר. עכשיו זו נטו בחירה שלה, היא תלך עם הלב שלה". מקורב אחר הוסיף כי "אלי ברקת לא מעוניין שהיא תחזור. אם זה היה תלוי בו, היא כלל לא הייתה מוציאה הודעה נוספת מעבר למה שכבר הבהירה בעבר".

לגבי עתידו של רחמים, ממנכ"ל המועדון נמסר בתגובה לספורט1: "אמשיך לסייע כמה שרק אוכל על מנת שהמועדון יסיים את העונה הנוכחית בצורה הטובה ביותר ויעמוד על הרגליים, גם לפתיחת העונה הבאה. לאחר מכן אסיים את תפקידי". רחמים, אם כך, אישר את האפשרות שימשיך במועדון עד תחילת העונה הבאה. עוד נמסר ממנו: "ההתנתקות שלי לא הייתה אמוציונלית, הדבר הנכון אחרי כל כל הרבה שנים הוא לדאוג להתייצבות. הבטחתי לאלונה וליונגר שאם אצטרך, אשאר עד תחילת העונה הבאה. זאת המחויבות שלי, לסיים יפה אחרי עשר שנים כמנכ"ל במועדון ולהעביר את המקל ללא תקלה. אני לא עומד עם סטופר לאף אחד, אבל ארצה שהעניין הזה ייתחם בתוך פרק זמן. גם אני צריך לדאוג ליום שאחרי".


"זאת המחויבות שלי, לסיים יפה אחרי עשר שנים כמנכ"ל" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי