שחקני בית"ר ירושלים קיבלו אופני כושר מיוחדים: "מעשה נפלא"

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

המהלך יצא לפועל בזכות שיתוף פעולה בין המועדון לחדר הכושר "אגו". מנכ"ל הקבוצה מוני ברוש: "כולנו תקווה שנחזיר אותם כמה שיותר מהר ונשוב לשגרה בהקדם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעקבות ההפסקה הממושכת בליגות ובאימוני הקבוצה, שחקני בית"ר ירושלים מצאו עצמם מתאמנים עם תכנית אישית אשר הוקנתה להם על ידי צוות האימון בשיתוף מלא עם מאמני הכושר והתזונה. בשבוע האחרון החלה הקבוצה להתאמן כל יום ביחד תחת העיניים הבוחנות של הצוות המקצועי. במהלך האימונים עלה צורך לשימוש באופני כושר אשר יתרמו מבחינה גופנית לכושרם של השחקנים.

בזכות שיתוף פעולה בין המועדון לחדר הכושר "אגו" אשר נמצא בהר חוצבים בירושלים, קיבלו כלל שחקני הקבוצה אופני כושר מיוחדים, בהם ישתמשו השחקנים עד אשר המצב יחזור לקדמותו. מנהל חדר הכושר, רונן ברדע, שידוע כאוהד בית"ר מושבע, נענה לצורך של המועדון ובעקבות כך המהלך התאפשר. מבית"ר ירושלים נמסר: "אנו מודים על ההירתמות והעזרה של חדר הכושר "אגו" לבית"ר ירושלים בימים לא פשוטים אלו".

מנכ"ל המועדון מוני ברוש הוסיף: "מדובר במעשה נפלא שמתאים לרוח התקופה של אחווה וערבות הדדית. אנחנו רוצים להודות לאגו בכלל ולרונן ברדע בפרט, בתקווה שנחזיר אותם כמה שיותר מהר ונחזור לשגרה במהרה. בהזדמנות זאת אאחל חג שמח לכל עם ישראל".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי