המתווה החדש בבאר שבע: קיצוץ מופחת ביוני תמורת ויתור על שווי רכב ושכ"ד

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

בדרך להסכם: כפי שפורסם בספורט1, השחקנים והנאמן רוצים לסגור לפני החג. הקיצוץ: 35-50 אחוז ביוני ו-ויתור על זכויות נוספות, כשהצוות המקצועי והעובדים לא יהיו כפופים להסכם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בדרך לפשרה: שחקני הפועל באר שבע והנאמן עו"ד יצחק יונגר מקווים לחתום ביממה הקרובה, עוד לפני כניסת החג, על מתווה קיצוץ חדש. כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שלשום החליטו השחקנים לחזור לשולחן המשא ומתן ואתמול לא קיבלו את משכורות חודש מרץ עבור החל"ת במטרה להגיע לפשרה תוך 24 שעות. אתמול אישר עו"ד יונגר את החזרה לשולחן המשא ומתן ואמר: "עד מחר אחליט האם להעביר את משכורות חודש מרץ על פי מתווה החל"ת, או על פי מתווה הקיצוץ, במידה והשחקנים יגיעו לסיכום".

המתווה עליו מדברים הצדדים הוא פשוט: קיצוץ של 25 אחוזים בחודש מרץ וחמישים אחוז בחודשיים הבאים. לגבי חודש יוני, עליו חתומים שישה שחקנים, מדובר על הפחתה של בין 35 ל-50 אחוז. הנאמן דורש גם הפחתת מחצית משווי הרכב (1,200 שקל בממוצע לשחקן) ושכר הדירה לשלושה חודשים. השחקנים ביקשו תחילה לוותר על הפחתת שכר הדירה אך מאוחר יותר הסכימו להגיע לפשרה גם בנושא הזה. עוד סוכם, כי הצוות המקצועי והעובדים שחתמו על קיצוץ נמוך מותר, לא ייכללו בהסכם הזה והפשרה עליה חתמו מול הנאמן תיכנס לתוקף לאחר ששכרם הופקד אתמול.

בהפועל באר שבע אישרו אתמול כי "המטרה היא להגיע להסכמות עד הבוקר וכך לאפשר לשחקנים לקבל את שכר חודש מרץ עם 25 אחוז קיצוץ. כל אפשרות אחרת היא פחות טובה לשני הצדדים". במועדון מודעים גם לאפשרות שהוצאה לחל"ת תגרור סנקציה עתידית מפיפ"א ואולי גם איבוד חלק מהנכסים החשובים שלה בעתיד – כרטיסי שחקן.

שחקני הפועל באר שבע. יגיעו לסיכום עם המועדון לפני החג? (דני מרון)

אחד השחקנים שהיה מעורב במגעים אמש אמר: "אין כאן עניין של אגו, אלא ניסיון להגיע לפתרון טוב לשני הצדדים ואולי גם כזה שישכנע את אלונה לחזור בהמשך הדרך". המנכ"ל אסי רחמים, שצפוי להישאר כרגע בתפקיד, מעודכן כל העת במגעים ומנסה להביא אותם לידי מעמד חתימה על הסכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי