בהפועל ת"א קיימו הרמת כוסית, קלינגר: "נחזור לשגרה ונעמוד במשימות"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה השתתפו בשיחת זום. המאמן: "אני נורא מתגעגע, מאחל לכולם חג שמח וכשר". מאיר תושב פרגן: "יש לנו עונה נהדרת". ניסנוב: "מודה לכל אנשי המועדון שהלכו לקראתנו בתקופה הקשה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בשלב הזה של השנה בהפועל תל אביב חיכו בכיליון עיניים לפלייאוף העליון אליו חזרו לראשונה לאחר שש שנים, באחת התקופות הטובות ביותר שלהם בשנים האחרונות. ואסור לשכוח את חצי גמר הגביע אבל מגיפת הקורונה עצרה את הכדורגל בישראל. בכל מקרה, האדומים ערכו היום (רביעי) הרמת כוסית לכבוד חג הפסח בשיחה באפליקציית "זום", כמובן, בהשתתפות הבעלים, המאמן והשחקנים. בסיום השיחה השחקנים והצוות המקצועי בירכו כולם זה את זה והרימו לחיים עם כוסות היין.

הבעלים מאיר תושב התחבר מביתו בארה"ב, איחל בריאות כמובן לכולם והדגיש את העונה הטובה של האדומים: "אני מאחל לכם שתשמרו עליכם ועל בני משפחותיכם, שיהיה לכולכם חג שמח. יש לנו עונה נהדרת, עם הישגים מרשימים עד כה, למשה וניר יש הרבה זכויות על כך אבל גם לכל מי שנמצא פה. אני אוהב את כולכם ומקווה שנחזור במהרה לשגרה".

הבעלים איציק ניסנוב הודה לשחקנים ואנשי המועדון על הקיצוץ בשכר: "אני רוצה להגיד תודה לכל אנשי המועדון שהלכו לקראת המועדון בתקופה הקשה הזו והבינו את המצב. לא נשכח לכם את זה. כולנו משפחה אחת גדולה, כיף לראות את כולם ככה מחוברים ומגובשים. שיהיה לכם ולמשפחותיכם חג שמח וכשר".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים (אריאל שלום)

נציג הבעלים משה סיני, שהגעתו שינה את המועדון מקצה לקצה יחד עם המאמן אמר: "אני רוצה לאחל לכולם קודם כל בריאות, זה תמיד הכי חשוב, אבל במיוחד בימים אלה. חג שמח, תיהנו עם המשפחות בבית ותשמרו על עצמכם".

המאמן ניר קלינגר שמחזיק ברקורד יפה מאז עמד על הקווים: "חברים אני רוצה להגיד קודם כל שאני נורא מתגעגע אליכם, מאמין בכל לבי שנחזור לשגרה ונעמוד במשימות שעוד נשארו העונה. מאחל לכם ולכל בני משפחותיכם חג שמח וכשר".


שיחת הזום של הפועל תל אביב (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי