סוכנו של הויבך: "בישראל מאיימים על כדורגלנים בפיטורים"

טים הויבך
טים הויבך | אריאל שלום

בראיון בגרמניה, יורג נבלונג סיפר על הקשיים של בלם נתניה בזמן פגרת הקורונה: "עבור שחקנים זרים אין רשת ביטחון כמו דמי אבטלה. אם לא היינו מסכימים לקיצוץ, טים היה נשאר בלי כלום"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה וחוסר הוודאות בנוגע להמשך עונת הכדורגל, סוכן השחקנים הגרמני יורג נבלונג, אשר מייצג בין היתר גם את טים הויבך ממכבי נתניה, התראיין במולדתו והתייחס לקיצוץ בשכר השחקנים: "בישראל מאיימים על כדורגלנים בהוצאה לחופשה ללא תשלום ואפילו בפיטורים".

נבלונג הסביר: "יש לי בעיות עם טים היובך, השחקן הגרמני היחיד בישראל. עבור שחקנים זרים אין בישראל רשת ביטחון כמו דמי אבטלה. צריך לחשוב היטב אם אתה פשוט מקבל את ההצעה להפחתת השכר באחוז כזה או אחר, אחרת השחקן יישאר פתאום בלי כלום".

כזכור, מכבי נתניה הגיעה לפני מספר שבועות להסכמה עם השחקנים. על פי המתווה שהושג, הם יקבלו את משכורת חודש מרץ במלואה, אך יחתמו במקביל על הסכמה לקיצוץ של כ-50 אחוזים משכר הנטו שלהם בהמשך.

"ההסכם הזה טוב לכולם, אבל צריך לבדוק את כל המשמעויות שלו. באנו המון לקראת המועדון, והם באו לקראתנו. אנחנו מקווים שהליגה תתחדש ולפחות נוכל לקבל חלק מהסכום עליו ויתרנו בחודש יוני", אמר בזמנו אחד השחקנים.

 

 טים הויבך (אריאל שלום)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי