Sport1 Banner

שחקני הפועל חיפה חתמו על מתווה הקיצוץ, ממתינים לכץ

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אריאל שלום

לאחר התערבות ארגון השחקנים, הצדדים הגיעו לסיכום סופי לפיו הבעלים ישלם להם 50 מהשכר ופרמיות, זאת בתנאי הליגה תשוב לפעילות לאחר חודש מאי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי משא ומתן ארוך במיוחד בין הפועל חיפה לשחקנים, לספורט1 נודע כי הצדדים הגיעו היום (שישי) לסיכום סופי בזכות התערבות ארגון השחקנים והיו"ר ניר אלון בנוגע למתווה הקיצוץ.

השחקנים כבר חתמו על המתווה וכעת הם ממתינים לחתימת הבעלים יואב כץ. על פי הסיכום, שחקני הפועל חיפה יקצצו 50 אחוז מהברוטו עבור חודש מרץ ועוד 50 אחוז מהנטו עבור חודשים אפריל ומאי. כמו כן, השחקנים ישאירו את הרכבים והדירות עד לתום העונה.

עוד סוכם, כי במידה והליגה תשוב לפעילות ותתארך מעבר לחודש מאי, כץ ישלם 50 אחוז מהשכר ופרמיית מלאות. כמו כן, הארגון יתחשב בכץ אם תהיה לו בעיה טכנית להעביר את המשכורות מארצות הברית בזמן המיועד.


יואב כץ (דני מרון)

הצדדים הגיעו להסכמה מלאה שהבקרה תממש את הערבויות אם כץ לא ישלם משכורות מרגע החתימה, כך שמובטח תשלום בפועל תוך 14 ימים מרגע אי חלוקת השכר. יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון מסר כי: "אנחנו ממתינים כעת לחתימת הבעלים יואב כץ".

מהפועל התאמה חיפה נמסר בתגובה: "אנו ממתינים לאישור עורך הדין של ארגון השחקנים כדי להשלים את המתווה ההוגן לו שותפים כל הצדדים ומכאן העיכוב". יש לציין כי אם הליגה תחזור השכר יקוצץ יהיה 50 ברוטו. מי שלא יהיה חלק מהמתווה הוא השוער רן קדוש שחתם על חל"ת.

עוד באותו נושא: יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי