הפועל ת"א הבהירה: רצינו לערוך אימונים אישיים, אך ההחלטה נדחתה

ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב
ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב | דוברות הפועל תל אביב

האדומים תכננו לפנות בראשון לרשויות כדי לשוב בהדרגה, במתכונת של אימון פרטני של שעה בחדר כושר או על כר הדשא, אך חזרו בהם: "בעקבות ההבהרות שקיבלנו, הוחלט שהתוכנית תידחה עד להנחיות חדשות ממשרד הבריאות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב תכננו לפנות מחר (ראשון) לרשויות על מנת לשוב בהדרגה לאימונים, כלומר לקבל אישור להתאמן במתחם חודרוב במסגרת של אימונים אישיים. כרגע שחקני הקבוצה שומרים על כושר בבתיהם באמצעות הציוד שברשותם. המחשבה הייתה שכל שחקן יתאמן כשעה בשבוע בחדר הכושר או על כל הדשא ומייד לאחר מכן ייצא מהמתחם ברכבו כששחקן אחר יגיע אחריו. המחשבה הייתה שהפיילוט יתקיים בימי ראשון ושני ואילו ביום שלישי כל שחקן יתאמן בביתו.

אולם, במועדון החליטו לסגת. האדומים שחררו הודעה רשמית הערב: "הקבוצה תכננה לחזור למתכונת מצומצמת של אימונים, בה כל שחקן היה אמור לערוך אימון אישי עם מאמן הכושר בשעה נפרדת. למרות זאת, בעקבות הבהרות שקיבלנו, הוחלט שהתכנית תידחה עד שיתקבלו הנחיות חדשות ממשרד הבריאות המאפשרות זאת".

בקבוצה הדגישו מראש כי: "לאור ההנחיה לפיה אסור להתרחק מעבר למאה מטרים מהבית, אם לא יתקבל אישור לאימון יחידני – לא נתאמן. נמתין להוראת המומחים".



שחקני הפועל תל אביב. במועדון ימתינו עם האימונים האישיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי