"אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור, לא היינו מפסידים 8:0 למכבי חיפה"

חן עזרא
חן עזרא | ספורט1

ראהיד אמירגולייב, קפטן חזר לנקראן לשעבר נזכר בתבוסה המשפילה בשנת 2013: "רצינו לשחק התקפי וזה התברר כרעיון רע מאוד. הייתי רוצה לשחק את המשחק הזה שוב". צפו והיזכרו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאז האליפות האחרונה שלה בעונת 2010/11, מכבי חיפה לא ממש הצליחה במפעלים האירופיים, אליהם לא הצליחה להעפיל בשש השנים האחרונות. עם זאת, נראה שיש שחקנים מסוימים שראו בירוקים מהכרמל כיריב אימתני. כזהו ראהיד אמירגולייב קפטן חזר לנקראן האזרית לשעבר, שנזכר בתבוסה 8:0 במוקדמות הליגה האירופית.

"אני זוכר את התבוסה הזאת היטב. אנחנו רצינו לשחק התקפי כדי למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון (0:2 בקריית אליעזר) וזה נגמר רע מאוד. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור, לא היינו מפסידים בתוצאה הזאת. הייתי רוצה לשחק את המשחק הזה שוב", אמר ראהיד אמירגולייב.

למעשה ה-0:8 באזרבייג'אן בקיץ 2013, היא הגדולה ביותר של מכבי חיפה באירופה. בחגיגה הירוקה כבשו אלון תורג'מן, יניב קטן, אייל גולסה, חן עזרא ואליהם התווספו רובן ראיוס ושמעון אבוחצירה שכיכבו עם צמדים. בהמשך עברה מכבי חיפה בקמפיין המוקדמות גם את וונטספילס הלטבית ואסטרה ג'יורג'יו הרומנית והצליחה להעפיל בפעם האחרונה בתולדותיה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

הניצחון האירופי הגדול בתולדות מכבי חיפה. חן עזרא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי