שכטר: "ורמוט ואני צריכים להחזיר את הכסף שגנבנו לקייזרסלאוטרן"

איתי שכטר
איתי שכטר | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

חלוץ מכבי תל אביב שיתף בסיפורים משעשעים בלייב באינסטגרם, בין השאר על התקופה בגרמניה. וגם: המשא ומתן על דלקן, הניחוס משטפן אפנברג והניחום של דדי בן דיין

(גודל טקסט)

בזמן שענף הכדורגל מושבת וכולנו נאלצים לבלות את רוב זמננו בבתים, שחקני הליגה חושפים את עצמם יותר לאוהדים והערב (ראשון) היה תורו של איתי שכטר, שעלה ללייב באינסטגרם וחלק מספר סיפורים משעשעים עם העוקבים.

ה'ניחוס' של שטפן אפנברג: "הגעתי לקייזרסלאוטרן בקול תרועה רמה, אבל גילי (ורמוט) ואני צריכים להחזיר להם את הכסף ש'גנבנו' להם. השקיעו בנו הרבה ולא קיבלו תוצרת גדולה. הייתה לי התחלה נדירה, עם שלושה שערים בשמונה משחקים. יום לאחר מכן, הייתה כתבה ב'בילד' ושטפן אפנברג, אחד מכוכבי נבחרת גרמניה, העריך שאני הולך להיות תגלית העונה. מאז לא שיחקתי דקה".

המשא ומתן על דלקן: "אבא שלי הגיע איתי לגרמניה לחתום על החוזה. בשיא החתימות, הוא פנה לסוכן רונן קצב ושאל אותו 'תגיד, דואגים לו לדלקן?' אתה מקבל 600 אלף יורו, גם דלקן אתה רוצה?".

"יא חתיכת עקום": "היינו בתקופה לא נעימה במכבי חיפה. היו שבעה-שמונה חלוצים בסגל, הגענו לאסיפה, יענקל'ה שחר בא וביקש מאיתנו לדבר. אז אמרתי 'יענקל'ה אנחנו כל כך הרבה חלוצים, כל משחק מישהו אחר משחק, יורד לנו הביטחון'. רוני לוי הסתכל עליי כאילו מי אני שאדבר, ואז התחיל האימון. התחלנו להניע כדור ונתתי שני פסים החוצה. רוני הסתכל עליי וזרק לי 'תן פס יא חתיכת עקום'".


"ורמוט ואני צריכים להחזיר את הכסף שגנבנו". שכטר בקייזרסלאוטרן (AFP)

הטעות כשחזר מהליגה הצרפתית: "הייתי בטופ של צרפת וחזרתי לישראל. עזבתי את נאנט בזמן לא נכון, זה מועדון של 40 אלף צופים בכל משחק. קיבלתי הצעות ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, החלטתי לחזור לחיפה ומבחינתי זו הייתה סוג של טעות".

ימפולסקי סירב לרדת ממדים: "דלה ימפולסקי השתחרר מהצבא בגיל 21, אבל הוא איחר לאימונים עד גיל 24. הוא היה בא לאימונים עם המדים, למרות שבכלל השתחרר שלוש שנים לפני".

ה'ניחום' של דדי בן דיין: "עלינו לחצי גמר הגביע נגד בית"ר, קיבלנו פנדל בדקה 80 והלכתי לבעוט. הייתי בן 21, רוב השחקנים היו בלחץ ורצו שאני אבעט. החמצתי ודקה 110 יואב זיו נתן גול ועפנו. בחדר ההלבשה כולם ניחמו אותי ודדי בן דיין האגדי שם לי יד על הראש ואמר לי 'לא נורא, בגללך הפסדנו'".

טל כחילה ישן עם הרב: "הגענו עם בית"ר למלון בבודפשט וחילקו את החדרים. היינו 19 שחקנים, אני הייתי הקפטן וכחילה בא אליי ואמר 'שמו אותי עם השף בחדר, ואתה יודע, הוא קם לסדר ארוחות… לא מתאים'. אמרתי לו שאטפל בזה. הלכתי למשה דמאיו ולמנהל אושרי דודאי ואמרתי להם שלא יכול להיות דבר כזה. דמאיו אמר שיטפל בזה, אז אמרתי לכחילה שלא ידאג. למחרת בבוקר הוא אמר לי 'לא יודע, אם לישון עם הרב זה בסדר, אז סידרו אותי בסדר'".

כחילה. ישן עם הרב (דני מרון)
כחילה. ישן עם הרב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי