זהבי נפצע וראדי החמיץ פנדל: כשאלברמן ניצח את מכבי חיפה

גל אלברמן
גל אלברמן | מכבי תל אביב

היום לפני שש שנים: הקשר העניק למכבי תל אביב 0:1 על הירוקים בדקה ה-92, בדרך להגדלת הפער בפסגה ל-11 נקודות. שמואל שיימן, אביחי ידין וחן עזרא פתחו בהרכב של אריק בנאדו

(גודל טקסט)

היום לפני שש שנים, ב-13.04.2014, מכבי תל אביב עשתה צעד סופר משמעותי בדרך לאליפות שנייה ברציפות. החבורה של פאולו סוזה אמנם לא הציגה כדורגל גדול, אך השיגה 0:1 סופר דרמטי על מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל ופתחה פער של 11 נקודות מהפועל באר שבע בפסגה, כשנותרו רק עוד 18 בקופה.

בדקה ה-37 מכבי תל אביב איבדה את הכוכב הכי גדול שלה, ערן זהבי, שמתח שריר והוחלף על ידי מהראן ראדי. הירוקים ניסו לנצל את היעדרו של מלך שערי הליגה והיו מעט יותר מסוכנים, אך שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים של ממש, עד שאביחי ידין הכשיל את טל בן חיים ברחבה וספג כרטיס אדום. למזלו של ידין, הפנדל של ראדי נעצר על ידי בויאן שאראנוב, שהשאיר את הירוקים בחיים עם הצלה קריטית בדקה ה-89.

כשנראה היה שאנחנו בדרך ל-0:0 משמים, דווקא גל אלברמן, העוגן של הצהובים במרכז המגרש, שיגר בדקה ה-92 בעיטה מ-20 מטר היישר לרשת שראנוב והעניק למכבי תל אביב 0:1 דרמטי על מכבי חיפה ההמומה, שרשמה הפסד רביעי ברציפות במסגרת הפלייאוף העליון וראתה את היריבה המושבעת חוגגת על חשבונה בדרך להבטחת התואר הנכסף. 

הרכבים
מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גארסיה, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' (דור ג'אן, 76'), דור מיכה, ערן זהבי (מהראן ראדי, 37'), טל בן חיים, ברק בדש (ראדה פריצה, 60').

מכבי חיפה: בויאן שאראנוב, אייל משומר, אדין צוצאליץ', דקל קינן (אנדריי פיליאבסקי, 70'), שמואל שיימן, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי, חן עזרא (אלעד גבאי, 90'), יניב קטן, שובל גוזלן (תמאש פרישקין, 68'), אלון תורג'מן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי