אחרי התייעצות עם משרד הבריאות: בית"ר שוקלת לחזור לאימונים כבר אחרי החג

עידן ורד, אלירן עטר
עידן ורד, אלירן עטר | דני מרון

על פי מידע שקיבלו בכירי המועדון, חלק מהמגבלות שהוטלו יוסרו וכך יהיה ניתן להתאמן בקבוצות. במידה ולא יאושר להתאמן בקבוצות של חמישה שחקנים ומעלה, בית"ר תתאמן בזוגות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים שוקלת לחזור לאימונים כבר אחרי חג הפסח. בהמשך לפרסום אתמול (ראשון) בספורט1, לפיו בבית"ר מתכנים חזרה לאימונים, ייתכן והאימונים יתחדשו לקראת סוף השבוע, או לכל המאוחר לקראת תחילת השבוע הבא. ההחלטה הזאת מגיעה על רקע התייעצות שקיימו בכירים במועדון עם אנשי משרד הבריאות, מהם הבינו כי ייתכן ולאחר החג, בכפוף להסרת חלק מהמגבלות שהוטלו על המשק הישראלי, גם קבוצות ליגת העל יוכלו לחזור לאימונים.

כעת, מכבי חיפה ומ.ס אשדוד עורכות אימונים בצמדים, אבל הציפייה היא שאחרי החג ניתן יהיה להתאמן בקבוצות גדולות יותר. אם זה יקרה, בית"ר תחדש את האימונים בקבוצות, אחרת היא תנקוט במדיניות דומה לזו של מכבי חיפה. "הבנו ממשרד הבריאות שאחרי החג יקלו על הקבוצות. אנחנו מתאמנים כרגע באמצעות הזום ומחכים להוראה מפורשת. ייתכן שאחרי החג נחזור להתאמן", אישרו בבירה.

בתוך כך, שחקני הקבוצה קיבלו את משכורות חודש מרץ עוד לפני החג וכעת מקווים שיחזרו לאימונים בשבוע הבא, מה שיהווה פתח לקראת חזרה אפשרית למגרשים, שתעניק להם גם בונוסים עבור צבירת נקודות ותגדיל מעט את השכר שלהם.

שלומי אזולאי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי