אולסק: "ז'וסוואה הקשר הטוב בישראל, ערן לוי הכי מוכשר ששיחקתי איתו"

ניקו אולסק
ניקו אולסק | מאור אלקסלסי

השחקן האמריקאי-יהודי ענה לשאלות הגולשים בשידור חי באינסטגרם של ספורט1 וסיפר מדוע הוא עוזב את מכבי נתניה, איזו קבוצה הוא אוהד בארץ והיכן הוא חולם לשחק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

רבים מחובבי הכדורגל כלל לא הכירו את ניקו אולסק כשהוא עשה עלייה ב-2014 והצטרף למכבי יפו בליגה א', אבל מאז האמריקאי-יהודי עשה לעצמו שם בביצה המקומית והפך לשחקן לגיטימי בליגת העל. היום (רביעי) קשרה של מכבי נתניה בשלוש העונות האחרונות התפנה לסשן שאלות ותשובות בעמוד האינסטגרם של ספורט1 וסיפר, בין השאר, מדוע הוא עוזב את עיר היהלומים ומי השחקן הכי מוכשר שהוא שיתף עמו פעולה.

מי השחקן הטוב ביותר בארץ: "זה תלוי בעמדה. בקישור, אני חושב שז'וסוואה מהפועל באר שבע. גם גולסה, כשחזר מפציעה, הראה מה הוא יודע לפני הפגרה".

למה הוא לא נשאר במכבי נתניה: "זאת לא הייתה ההחלטה שלי, הייתה להם אופציה להשאיר אותי בעונה הבאה, אבל הם החליטו שלא. היה לי כיף מאוד בנתניה, אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה".


"הגיע הזמן להמשיך הלאה". אולסק (מאור אלקסלסי)

השחקן הכי מוכשר שהוא שיחק איתו: "ערן לוי. הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה עם הכדור, מסירה או בעיטה. וגם דיא סבע מאוד מיוחד, אין הרבה שחקנים שיכולים לפרק הגנות כמוהו. הוא מרגיש מאוד בנוח עם הכדור ויודע לסיים בכל פעם. האם ערן היה צריך להישאר? אני לא יודע מה קרה בינו לבין נתניה, אבל לפעמים זה קורה בכדורגל. אני חושב שזה עצוב שהוא עזב, כי נתניה הייתה זקוקה לו והוא היה זקוק לה, אבל כנראה זה מה שהיה צריך לקרות".

איזו קבוצה הוא אוהד בארץ: "לא נולדתי בישראל, כך שאין לי קבוצה מועדפת. אבל אני יכול לעזור לכל קבוצת צמרת בישראל".

אינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS שייסד דייויד בקהאם: "זה נראה מדהים, חלום לשחק שם. רואים שהם עושים עבודה ממש מקצועית, אני בטוח שתהיה קבוצה נהדרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי