שער בשלושה מיליון ליש"ט: חלוץ מכבי ת"א ברשימת ה"פלופים"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

באנגליה דירגו את שמונה העסקאות הכי מוזרות של דרבי קאונטי בעשור האחרון וניק בלקמן זכה למקום של כבוד: "איבד את הביטחון, ירד לספסל ויצא להשאלות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כמו בכל מדינה אחרת בעולם, גם באנגליה מחפשים דרכים יצירתיות למלא את מדורי הספורט במהלך פגרת הקורונה. הפעם, בממלכה בחרו את שמונה העסקאות הכי חסרות היגיון ומוזרות שדרבי קאונטי ביצעה בעשר השנים האחרונות. לרשימה ה"מפוארת" השתחל חלוץ מכבי תל אביב, ניק בלקמן, לו שער בודד ב-24 הופעות במדי הקבוצה האנגלית.

"לאחר שהרשים במדי רדינג, דרבי חטפה את בלקמן תמורת שלושה מיליון ליש"ט בינואר 2016 וקיוותה שהוא יעשה עבורה את העבודה בחלק הקדמי", כך נכתב באנגליה. "עם זאת, יותר מידי סבלנות לא הייתה. אחרי שלא הצליח למצוא את הרשת ולהשפיע במשחקיו הראשונים, בלקמן איבד את הביטחון, ירד לספסל וולא זכה ליותר מידי קרדיט בהמשך. לאחר מכן הוא כבר הושאל למכבי תל אביב ולספרטוינג חיחון עד שבקיץ 2019 הוא סיים את חוזהו ועזב ללא תמורה".

גם במכבי תל אביב בלקמן לא ממש עושה חיל העונה. אם תשאלו חלק ניכר מאוהדי הקבוצה, הם יגידו לכם שהם חזו מראש איך תראה עונת החזרה של החלוץ האנגלי. אם בפתיחת העונה שחקן ההתקפה עוד זכה לקרדיט מהמאמן ולדימיר איביץ', בחודש אוקטובר הוא איבד את מקומו ברוטציה ומאז לא ראה דשא במשך כמעט ארבעה חודשים. בשמונה הופעות במסגרת הליגה, הוא לא מצא את הרשת והצליח בעיקר להרגיז את חבריו לקבוצה ואת הקהל שלעתים אף איבד את הסבלנות והגיב בשריקות בוז.


ניק בלקמן. לא החתמה שראשי דרבי קאונטי ירצו לזכור (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי