בעלי הפועל תל אביב לספורט1: "קבוצות פועלות בניגוד לחוק"

ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב
ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב | דוברות הפועל תל אביב

בעקבות האבסורד שנוצר לפיו חלק מהקבוצות מתאמנות, זאב גרינברג אמר בשיחה עם ספורט1: "המנהלת סירבה לאפשר לנו להתאמן. יצטרכו לתת לקבוצות 21 יום עד החזרה לליגה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בניגוד לקבוצות אחרות, כמו מכבי חיפה ומועדון ספורט אשדוד, הפועל תל אביב לא קיבלה במהלך השבוע אישור להתאמן. הדבר הזה גרר ביקורת מצד חלק מהשחקנים, שחושבים שמנהלת הליגוץ לא פועלת נכון, כאשר היא מאפשרת לחלק מהקבוצות להתאמן. מנגד, במנהלת טוענים כי הם לא מתכוונים להתערב במצב.

אחד מבעלי הפועל תל אביב, זאב גרינברג, אמר היום (חמישי) לספורט1: "אין שום חוות דעת משפטית שמאפשרת לקבוצות להתאמן. ביקשנו אישור מהמנהלת שפנתה למשרד הבריאות, והם סירבו לאפשר לנו להתאמן". על השאלה האם הדבר עשוי ליצור יתרון מסוים לקבוצות שמתאמנות, השיב: "אני לא חושב שזה נכון, מפני שמדובר באימונים יחידניים. זה לא נותן שום יתרון. מה שלא יקרה, ברגע שיתחילו את הליגה, המנהלת תצטרך לתת לנו 21 יום להתכונן. אם מישהו רוצה לפעול בניגוד לחוק, שיפעל. אנחנו לא נעשה זאת".

במנהלת כאמור מבהירים כי לא הם אחראים לאכיפה, אלא משטרת ישראל ומשרד הבריאות. "שלחנו מכתב לקבוצות והסברנו כי על פי הנחיות משרד הבריאות, על הקבוצות נאסר להתאמן בשלב זה", הסביר גורם במנהלת, "אלא שחלק מהקבוצות עשו 'מסלול עוקף' והחלו להתאמן בזוגות. על פי ההנחיות לא ברור האם המשרד מאפשר זאת, אבל הן טוענות שיש אישור. אנחנו לא יכולים לאכוף את זה".


זאב גרינברג (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי