בלקמן: "אני מקווה שנחזור לחיים שהכרנו לפני הקורונה"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב התייחס לנגיף ("חשוב מאוד להקפיד על הנחיות הממשלה") וסיפר כיצד הוא שומר על כושר ("קיבלנו אופניים מהמועדון - אנחנו במצב הגופני הטוב ביותר בו אנחנו יכולים להיות לאור המגבלות")

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לא בטוח שניק בלקמן יזכה לשחק במדי מכבי תל אביב פעם נוספת. לאנגלי שמשחק על תקן ישראלי יש חוזה גם לעונה הבאה ושכרו מוערך ביותר מחצי מיליון יורו לעונה, אולם לצהובים יש סעיף המאפשר להם באופן חד צדדי לא לממש את ההסכם בקיץ. אם הליגה לא תחודש בגלל הקורונה, לא מן הנמנע שההופעה נגד ק"ש הייתה האחרונה שלו בארץ.

אם בפתיחת העונה שחקן ההתקפה עוד זכה לקרדיט מהמאמן ולדימיר איביץ', בחודש אוקטובר הוא איבד את מקומו ברוטציה ומאז לא ראה דשא במשך כמעט ארבעה חודשים. בשמונה הופעות במסגרת הליגה, הוא לא מצא את הרשת והפך לדמות לא ממש אהובה בקרב הקהל של מכבי תל אביב.

בראיו קצרן שערך בתקשורת בברבדוס, בלקמן סיפר איך הוא שומר על עצמו בזמן הפגרה: "כל אחד מהשחקנים קיבל מהמועדון אופניים מיוחדים, אז אנחנו מתאמנים ביחד באמצעות אפליקציית 'זום'. אנחנו עושים את זה כל יום וזה שומר אותנו במצב הגופני הכי טוב בו אנחנו יכולים להיות. בתקופה כזו, צריך להקפיד יתר על המידה ולשים דגש על תזונה".

בלקמן התייחס גם לברבדוס, המדינה בה אביו נולד ואותה הוא מייצג: "אני רואה מה קורה בכל העולם עם הנגיף. חשוב מאוד שהתושבים יקפידו על הנחיות הממשלה. לשטוף ידיים, לשמור על מרחק ולהישאר כמה שיותר בבית. אני מאוד מקווה שבזכות שמירה על אותן מגבלות, אנחנו נחזור לחיים כפי שהכרנו אותם לפני הקורונה".


ניק בלקמן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי