משה חוגג נגד ההפגנה בכיכר הבימה: "עלולה לסכן חיים"

משה חוגג, בנימין נתניהו, אלי אוחנה
משה חוגג, בנימין נתניהו, אלי אוחנה | דני מרון

לאחר סערת יאיר נתניהו, בעלי בית"ר בתגובה לאירועים אמש בת"א: "אנשים יכולים לפתוח קבוצה בפייסבוק ולצרף אליה אנשים ללא מגבלה ואפילו ללא אישורי משטרה או משרד הבריאות! ניתן גם לצרף או לתייג פוליטיקאים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אלפים השתתפו (חמישי) במחאת "הדגלים השחורים" בכיכר הבימה בתל אביב בה הם מחו על המשך המגעים בין מפלגות הליכוד וכחול לבן, במאמצים להקמת ממשלת אחדות בישראל. רבים מהמפגינים הגיעו כשהם לבושים בחולצות שחורות והחזיקו בידיהם דגלים שחורים. בין השלטים שנראו בהפגנה היו: "לא מאמינים לכם יותר", "מצילים את המדינה – נלחמים בשחיתות", "נאשם בשוחד לא יהיה ראש ממשלה", "אין לי ארץ אחרת" ו"סיפוח – הרס הדמוקרטיה".

כזכור, אתמול במהלך ההפגנה יאיר נתניהו העלה ציוץ מעורר מחלוקת בו איחל מוות מקורונה לפעילי שמאל. בנו של ראש הממשלה כתב בחשבון שלו, בתגובה לציוץ של יו"ר מרצ ניצן הורוביץ שנכח בהפגנה בת"א כי הוא "מאחל שימותו רק מהמחנה שלכם". רה"מ גינה את דבריו של בנו: "במאבק מול הנגיף אין מחנות".

מי שהגיב לכך הבוקר הוא בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שהביע את דעתו באמצעות עמוד הפייסבוק הפרטי שלו: "הפגנות זה דבר חשוב, באמת חשוב מאוד, אבל אין דרך אחרת לעשות את זה בימים של מגפה עולמית מסוכנת? הרי הפגנה היא דרך של קבוצת אנשים להביע באופן פומבי את דעתה, ובפרט את מחאתה, בנושא מסוים (ציטוט מהמילון אגב). חוק ההפגנות נכתב ב-1977, לפני עידן הרשתות החברתיות ואפילו לפני שהמציאו את האינטרנט, ואני שואל, אין דרך לעשות הפגנה דיגיטלית?

"הפוסט הזה הוא הפגנת יחיד, אני מביע את מחאתי על ההפגנה המסוכנת שהיתה אתמול שללא ספק עלולה לסכן חיים של אזרחים יקרים. מי שרוצה להפגין עם קבוצה של אנשים יכול לפתוח קבוצה בפייסבוק ולצרף אליה אנשים ללא מגבלה ואפילו ללא אישורי משטרה או משרד הבריאות! ניתן גם לצרף או לתייג פוליטיקאים. הנה הפגנתי בדיוק כמוהם, רק יותר בטוח. אולי הגיע הזמן לעדכן את החוק המיושן? בברכת בריאות טובה וחיים ארוכים לכל ישראל", כך סיכם חוגג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי