אבראו: "אחרי ששיחקתי עם בית"ר נגד ויסלה, פפ התקשר"

סבסטיאן אבראו
סבסטיאן אבראו | טוויטר

החלוץ האורוגוואי התראיין בארגנטינה וזכר בסיפור משנת 2008, אז היה חלוץ הצהובים-שחורים: "היינו בדרך למשחק וגווארדיולה ביקש ממני פרטים על הפולנים, כי הם עברו אותנו והגרילו את ברצלונה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סיפור כזה לא קוראים כל יום. סבסטיאן אבראו, החלוץ שלא נגמר וכיום, בגיל 43, משחק בבוסטון ריבר האורוגוואית, קבוצתו ה-29 בקריירה בה עבר לא פחות מ-34 פעמים (!), חשף סיפור מעניין מלפני יותר מעשור, משנת 2008, אז היה חלוץ בית"ר ירושלים.

בשיחה עם TYC הארגנטינית הוא סיפר לא מעט על עברו ובין השאר על מערכת היחסים שלו עם פפ גווארדיולה, כיום מנצ'סטר סיטי וב-2006 חברו לקבוצה המקסיקנית דוראדוס, שמאז כבר עלתה לכותרות לאחר שדייגו מראדונה מונה למאמנה. הקשר של אבראו עם גווארדיולה מימיהם במקסיקו הוא גם שהוביל לסיפור על בית"ר ירושלים.

"פפ בן אדם מדהים, אחד שלא חוסך בשום פרט. הוא לא רוצה להשאיר שום פרט. כששיחקתי בישראל, היה לי עם בית"ר ירושלים משחק נגד ויסלה קראקוב (מוקדמות ליגת האלופות). הם הדיחו אותנו ובסיבוב אחרי זה הוגרלו נגד ברצלונה. שבוע אחרי זה היינו בדרך למשחק ופפ התקשר אליי. הוא שאל אותי על ויסלה קראקוב, שאלות על השוער שלהם אם הוא יוצא מקו השער ואיך הוא משחק עם הרגל. הוא רצה שאתן לו פרטים על ההרכב של ויסלה. העברתי לו את כל הפרטים, אבל הם הביסו אותם גם ככה".

אבראו לא ציין שאותם מפגשים מול ויסלה קראקוב היו הראשונים של גווארדיולה כמאמן ברצלונה, מה שלמעשה היה רק תחילתה של קריירה מפוארת ועשירה בתארים. אבראו, לעומתו, שובר את שיאי גינס לאור שלל המעברים בין קבוצות.


פפ גווארדיולה בימיו כמאמן ברצלונה (CHRISTOPHE SIMON/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי