דויד סימאו: "לא חושב שיש להפועל ב"ש כסף לשלם עליי"

דויד סימאו
דויד סימאו | דני מרון

הקשר הפורטוגלי התראיין ביוון וסיפר על מצב המועדון: "אלונה ברקת לא הבינה אותנו, כעסה ובסופו של דבר עזבה. מאוד מרוצים ממני בקבוצה, הרשמתי את המאמן ואני מרגיש חשוב, אז מקווה שאוכל לסיים כאן את העונה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רק בתחילת חודש פברואר הצטרף להפועל באר שבע הקשר הפורטוגלי דויד סימאו. הוא הספיק לרשום רק שתי הופעות בליגת העל וגם היה שותף לניצחון על מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה, המשחק האחרון לפני שהכדורגל הושבת בעקבות התפשטות הקורונה, ובמהרה מצא את עצמו, ביחד עם שחקני הקבוצה, בעימות מתוקשר על גובה הקיצוץ בשכרם – מה שבסופו של דבר הוביל למינוי נאמן ועל הודעה מצד הבעלים אלונה ברקת כי היא עוזבת את המועדון.

הערב (שישי) התראיין סימאו ביוון, הוא שייך לא.א.ק אתונה וספק אם האופציה של הפועל ב"ש להשאירו גם בעונה הבאה תמומש, וסיפר על השתלשלות האירועים: "הגעתי להפועל באר שבע כדי לצבור דקות, ובשלושת המשחקים האחרונים שותפתי ל-90 דקות. כשקבוצה לא נלחמת על תארים היא לא שמחה, גם כשמשלמים לך את המשכורת. אנחנו במקום הרביעי בליגה והצלחנו להעפיל לחצי גמר הגביע וזו גם המטרה, אנחנו הפייבוריטים לזכות. אני מרגיש חשוב בקבוצה, המאמן מרוצה ממני והצלחתי להותיר עליו רושם טוב במשחקים האחרונים.

"הבעיה שכרגע הסיטואציה לא טובה. הבעלים עזבה אחרי שביקשה מאיתנו לקצץ 30 אחוז בשכר ל-15 החודשים הבאים בטענה שזו הדרך היחידה להציל את הקבוצה. היא לא הייתה מרוצה מאיתנו כי לא הסכמנו, אנחנו מינינו עורך דין שייצג אותנו בשיחות והיא לא הבינה את זה ומאוד כעסה. לאחר מכן היא מינתה עורך דין מטעמה (הנאמן יצחק יונגר) והיא מחכה לראות אם יש מי שירכוש את הבעלות על המועדון", סיפר.


סימאו במשחק הגביע (מאור אלקסלסי)


על עתידו אמר סימאו:
"ההשאלה שלי מסתיימת בקיץ ואצטרך לדבר עם א.א.ק, כי הפועל באר שבע רוצה שאשאר עד סיום העונה. כרגע פיפ"א לא התייחסה כלל לנושא החוזים שמסתיימים ואצטרך לדבר עם המועדונים ונקבל החלטה. הסוכן שלי יטפל בזה ונראה אם אסיים את העונה בישראל או שאחזור. מה שברור זה שהפועל רוצה שאשאר עד סיום העונה. הם רצו לרכוש אותי, אבל עם הסיטואציה עכשיו דברים השתנו ואין להם כסף לשלם. אני לא חושב שהם יממשו את האופציה, נראה לי שזה לא סביר במצב החדש – לא כי הם לא רוצים אותי, אלא כי אין בעלים למועדון. אולי היו משלמים עליי אם הייתי צעיר יותר. מה שחשוב הוא שאוכל להגיע לסיכום ולסיים כאן את העונה, כי אני מרגיש חשוב ובקבוצה מרוצים ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי