מהאורווה לאולד טראפורד: כך הגיע מיכאל זנדברג למכבי חיפה

מיכאל זנדברג
מיכאל זנדברג | Koepsel/Bongarts/Getty Images

קשר העבר סיפר בטוויטר על הקיץ בו עזב את הפועל פ"ת היישר לשלב הבתים של ליגת האלופות: "באותו הזמן הופעל עליי לחץ לעבור ואפילו איימו עלי שאשב ביציע"

(גודל טקסט)

שחקן העבר מיכאל זנדברג עבר לא מעט בקריירה. שחקן נבחרת ישראל לשעבר טעם כמעט מהכל והיום (שבת) שיתף בטוויטר סיפור שבדיוק ממחיש זאת, כאשר הגיע תוך מספר שבועות מהפועל פתח תקווה עד לאולד טראפורד במדי מכבי חיפה בליגת האלופות.

"החתימה במכבי חיפה. קיץ 2002 הפועל פתח תקוה בקשיים כלכליים אחרי שמאיר שמיר הודיע על עזיבה. מגיעה הצעה ממכבי חיפה, באופן טבעי אני רוצה להתקדם וגם אנשי פתח תקווה מודיעים לי שיהיה להם קשה לעמוד בחוזה שלי. מגיעים להסכמות כלליות ואני יוצא למחנה אימון עם חיפה".

"כשחזרתי לארץ מסתבר שיש סעיפים רציניים ללא הסכמות (בעיקר סעיף שחרור לקבוצה אחרת או לחו"ל) והמו"מ מתפוצץ. אני חוזר לפתח תקווה, היישר לעוד מחנה אימון והכנה לעונה. כל אותו הזמן מופעל עליי לחץ לעבור לחיפה ואפילו איומים שאשב ביציע ולא אשחק".


"כל אותו הזמן מופעל עליי לחץ לעבור לחיפה ואפילו איומים שאשב ביציע ולא אשחק". מיכאל זדנברג (אריאל בשור)

"שבוע או שבועיים לפני פתיחת העונה, משחק גביע הטוטו נגד אחי נצרת, אני עולה לחימום באורווה (מגרש אהוב ביותר). מהיציע אני שומע קריאות: "מיכאל, מיכאל". מסתכל, רואה את אבא שלי ואת מורן מאירי העו"ד שלי בצד של היציע מסמנים לי לבוא אליהם. אני רץ, הם אומרים לי, יאללה בוא עכשיו.

"כל המחלוקות עם חיפה נפתרו, הולכים לחתום. חייבים עכשיו, כי זה היום האחרון לרישום לליגת האלופות. אמרתי להם, בסדר, נסיים את המשחק וניסע. מה פתאום, עכשיו חייבים לנסוע. אמרתי להם, שמעו, משחק אחרון שלי כאן, אני חייב לשחק, ייגמר המשחק, ישר אגיע. בלית ברירה, הם התרצו, וכך היה".

"במשחק עצמו כבשתי שער ניצחון בדקה ה-90 (נגמר 4:5) ועוד הספקתי לעשות סיבוב פרידה מהאוהדים הנפלאים של הפועל פ"ת, לפני שטסתי למשרדים של יעקב שחר לחתום במכבי חיפה. שבועיים אחר כך, כבר פתחתי באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי