היוזמה המיוחדת של אוהדי מכבי ת"א: לא יבקשו החזר על המנויים

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

הקהל הצהוב רוצה לעזור למועדון להתמודד עם ההפסדים הכספיים בצל מגיפת הקורונה והם לא יבקשו את כספם בחזרה כשהעונה תחודש ללא צופים. "זה הזמן שלנו לתרום למען האהבה שלנו ולהוכיח שאנחנו כאן גם בתקופות הקשות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה, שעצרה את הכדורגל, תשפיע רבות על המועדונים רק בעונה הבאה. גם אוהדי מכבי תל אביב מודאגים על אף הכיסים העמוקים יחסית של הבעלים מיטש גולדהאר. לאחר שביום חמישי הקהל הצהוב החלו ביוזמה מיוחדת לתמיכה בבעלים – היום (שבת) התמיכה עלתה שלב.

 
הקהל הצהוב פתח בעצומה לפיה האוהדים לא ידרשו את כספם חזרה מהמועדון אם הליגה תחודש ללא קהל. עד עתה חתמו על העצומה קרוב למאה, כאשר האוהדים מקווים שיגיע קרוב ל-15 אלף המנויים.
 
 
"מכבי זה אצלי בלב – אחרייך אני הולך מוכן למות למענך", נכתב בתחילת ההודעה הקצרה. "עכשיו, כשהתקופה קשה והקבוצות הולכות להפסיד כספים רבים כתוצאה מהקורונה, זה הזמן שלנו האוהדים לתרום למען האהבה שלנו. לא רוצים החזר כספי על המנויים!", נכתב. "זו הדרך שלנו להביע תמיכה ואמון במערכת ובמועדון למען עתיד טוב יותר".
 
 
במסר מאחד נכתב: "אוהדים יקרים, זה הזמן שלנו להראות את הכוח שלנו באחדותנו. בואו נחתום כולם ונראה למועדון שאנחנו כאן גם בתקופות קשות. לא להחזר כספי על המנויים".
 
 

אוהדי מכבי תל אביב. יוזמה יפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי