לקראת חתימה: כץ ושחקני הפועל חיפה סיכמו על מתווה קיצוץ

גל אראל, עדן בן בסט
גל אראל, עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

הסאגה הארוכה בדרך לפתרון: לאחר מו"מ ממושך ואם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, האדומים-שחורים יקצצו 50 אחוז משכר הנטו במשך ארבעה חודשים. שחקנים שמשכורתם נמוכה לא ייפגעו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

האם הסאגה הארוכה ביותר בקרב שחקני הכדורגל בישראל בדרך לפתרון? שחקני הפועל חיפה והבעלים יואב כץ ערכו בשבועות האחרונים שיחות ארוכות לגבי מתווה הקיצוץ בעקבות נגיף הקורונה ונראה כי הצדדים בדרך לחתימה.

לאחר מגעים שמתנהלים מזה כחודש, בימים האחרונים השיחות התנהלו בין עורכי הדין של המועדון לבין עורכי הדין של ארגון השחקנים ואלו סיכמו את הפרטים – כך שבקרוב מאוד השחקנים יוזמנו לחתום על מתווה הקיצוץ ובמקביל גם הבעלים יואב כץ צפוי לחתום מביתו בארה"ב. על פי ההסכם, יקצצו שחקני חיפה 50 אחוז מהנטו בחודשים אפריל ומאי ו-50 אחוז משכר מהנטו בחודשים יוני ויולי, בהנחה שהליגה תחזור ותשוחק בחודשי הקיץ.

הדיונים עסקו גם בפרנסתם של שחקנים ששרם נמוך ונציגי השחקנים דרשו כי אותם שחקנים לא ייפגעו בקיצוץ המסתמן. בניסיון להגיע לסיכום ומתוך הבנה שאותם שחקנים ייפגעו בצורה קשה מאוד, הסכים כץ שלא לקצץ בשכרם וכעת הצדדים מצפים לחתימה על המתווה החדש כבר ביממה הקרובה.


יואב כץ. הסכים לוותר על קיצוץ לשחקנים ששכרם נמוך (מאור אלקסלסי)

במקביל, בצוות המקצועי עוקבים אחר ההנחיות של משרד הבריאות ומנהלת הליגה לגבי אופי החזרה לאימונים וצפויים לקבל החלטה עוד השבוע אם להחזיר את השחקנים לאימונים על כר הדשא בקבוצות של שני שחקנים או להמתין לסוף חודש אפריל ולהמתין להנחיות לגבי המשך העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי